søndag 1. november 2009

Halloween

Beklager beklager for at jeg ikke har oppdatert på noen dager, men det har seg sånn at Blogspot plutselig bestemte seg for ikke å fungere. Kom ikke inn på siden engang. Så der har dere grunnen ;) Er veldig lykkelig nå da, for nå fungerer det igjen. vet ikke hva jeg skulle gjort om hele bloggen hadde blitt slettet. Hele dagboka mi! hjelp!
På fredag skjedde det vel egentlig ikke så mye. Var bare på skolen, kom hjem, satte meg med litt lekser og slappet av :) Og i går sto jeg opp tidlig for å gjøre enda mer lekser. Har MASSE lekser nå! Matte, historie, lengua og geografiprøve på onsdag. Et kjør! Men jeg kommer nok i havn skal dere se. De som kjenner meg aller best (les, pappa og mamma) vet at jeg er veldig flink til skippertak natten før en innlevering eller prøve. Ikke sjelden satt jeg i Norge oppe til 3 om natten og skrev, klippet og limte for at innleveringen skulle bli ferdig i tide. Eller, så sto jeg opp en time tidligere og leste til en prøve før jeg gikk på skolen. hihi
Men det var jo Halloween i går. Og jeg har endelig begynt å få litt venner her, som vil være sammen med meg. Ikke fordi de føler at de må, men fordi de liker det (håper jeg). Så jeg dro til en venninne som heter Maria. Der spiste vi cenar (middag nr.2 ), så en film og snakket hele natten. Så sov vi hele morgenen frem til klokken 12. Veldig koslig! Jeg var utkledd som en katt, fordi jeg trodde vi skulle ut senere, men det ble ikke noe av. Men jeg var utkledd da jeg gikk bort til Maria, noe som var ganske gøy. Ufattelig mange begynte å mjaue etter meg:p Menn som kvinner ;) Hos Maria så vi forresten en svensk skrekkfilm fra 70-tallet. Litt spesiell. Litt gøy å at alt som sto på skilt, i aviser osv i filmen var på svensk.
Se så søt :) Dette er Maria!

Buenas dias!

Vi lagde popcorn :p Første forsøk var ikke særlig vellykket. Ikke vet jeg hva de gjorde, for det er sånn en har i mikroen. Skjønner ikke åssen det kunne faile..


Ana (Cathrine, dette er den eldre versonen av din vertssøster! De er helt like! ) og Monse og meg. jeg var den eneste som hadde kledd meg ut litt. hehe



Runa som pusekatt :) Lagde faktisk ørene selv med hårbøyle, papir, lim og sprittusj. Ble veldig fornøyd. Ana og Cesar syntes det ble kjempestilig! Var svart fra topp til tå (hadde selvfølgelig mine svarte støvletter på).

7 kommentarer:

  1. Liker at du har mange bilder! Virker som at ting gaar bra og at du liker deg :) FOrtsett saann <3

    SvarSlett
  2. Det er mye morsommere å lese en blogg med masse bilder! Men er litt redd for at det skal blit litt lite å ta bilde av etter hvert. Mye av det samme liksom. Men vi får se ;)

    jeg trives veldig godt! :D

    SvarSlett
  3. haha, Eu har en tvilling i Zaragoza :D

    Bra at du koser deg sammen med venner, det liker jeg :)

    SvarSlett
  4. Fint med masse bilder =)

    SvarSlett
  5. Cathrine: Haha ja! Kanskje ikke tvilling, men helt klart en eldre søster ;) Er det noe Jorge og Biccy ikka har fortalt ? haha

    Anniken: Jeg hørte på hva dere sa ;) Legg ut bilder til omtrent hvert innlegg, da blir det mye mer spennende!

    SvarSlett
  6. Du var søt som katt! Er det over 9000 som har lest blogen din?
    Natta, mamma!

    SvarSlett
  7. Hihi takk :) Det er nok ikke 9000 forskjellige som har lest den, men 9000 ganger bloggen er blitt besøkt siden jeg fikk den telleren ;)

    Nattaklem <3

    SvarSlett