mandag 16. november 2009

Unnskyld!

Sorry! Egentlig har jeg fått mange kommentarer, men så har jeg (iq på 95 som jeg må ha) trykket på knappen som sier at jeg må godkjenne kommentarer før de blir lagt ut. Haha! Og jeg var ikke klar over det! Så da er det ikke så rart at jeg ikke har sett kommentarene deres. Ble klar over dette da kjæresten min sa han hadde skrevet kommentar for lenge siden, og da gikk det et lite lys opp for meg. Aha!

Beklager så mye! Skylder på at dere ikke gidder skrive kommentarer og greier, men så er det egentlig jeg som har klussa med min egen blogg.. jaja nå er det oppe igjen :)

2 kommentarer:

  1. Hahahahah det her var veldig morsomt. Men jeg vet hvordan du foeler det med og ikke faa kommentarer!

    SvarSlett
  2. haha Stakars folk. jeg driver og kjefter på at ingen gidder kommentere, også har egentlig masse folk kommentert :p

    SvarSlett