lørdag 14. november 2009

Lørdags morgen, slukker sorgen!

God morgen alle sammen! Da ligger jeg i senga og koser meg med tanken på at jeg ikke skal på skolen før på mandag. En lystig tanke! :D Jeg er verdens største fan av helg.

Har tenkt å kle på meg snart og komme meg på treningssenteret før det stenger halv 2 i dag. Stenger jo litt tidlig siden det er lørdag. Fikk forresten en oversikt av den hyggelige damen i "resepsjonen" på treningssenteret. En oversikt over alle organiserte kurs osv som finnes der. Jeg tror kanskje jeg skal begynne med Pilates 2 ganger i uka. Har i hvertfall litt lyst til å prøve. Møtte en engelsk jente der for noen dager siden. Hun var i Zaragoza på språkkurs og har vært her like lenge som meg. Tror ikke hun er så veldig mye eldre heller. Det var hun som tipset meg om piletesen. Får se om jeg har tid oppi alle prøvene nå. Men etter det værste kjøret med prøver, så skal jeg prøve:)

Til frokost i dag prøvde jeg meg på en litt spansk vri som jeg har sett Ana spise ofte. Jeg tok et stort glass, fylte det med cornflakes, sjokoladepulver og honning. Så varmet jeg et glass med melk i mikroen. Og så helte jeg den varme melka over conrflakesblandingen. Det var overraskende godt faktisk! Men ikke bedre enn vanlig cornflakes med iskald melk og banan :D Den spanske vrien får bli på lørdager.

Men nu skal jeg tusle avgårde til treningssenteret:) Me prekast!

4 kommentarer:

  1. God kveld, Runa de miel !
    Hehehe, ja jeg er helt inne i bloggverden, jeg.. Og ja, jeg er dessverre ikke så flink med kommentarene, jeg heller ,men lover å bli flinkere ! Jeg har fått en ny fast rutine hvor jeg går inn hver morning (før skolen) for å lese bloggene til det og Cathrine (haha). Har faktisk vekkerklokken på et kvarter før jeg trenger, bare for å lese bloggene deres. Haha. Bra noen er flinke med å trene, jeg burde også tenke litt i de banene... Hehehe ! Ja, i dag har mona og jeg bestillt billetter med tog til Barcelona, så nå begynner jeg også å glede meg ! Det kommer nok til å bli kjempekoselig ! Gleder meg mye til å høre hvordan det går med dere alle sammen !! Vi sees snart ! Ha en fin uke og stå på med skolearbeid ! Stor klem og mange besitos fra Mariell !

    SvarSlett
  2. Jeg har nettopp finished min fjerde porsjon med is og sitter på rævva i sofaen foran tv-en og tenker på at jeg må komme meg på treningssenteret snart:)
    I tillegg skal jeg prøve hot yoga, FYI ;)

    til den corn flakesgreia; jeg har blitt en trofast tilhenger av hot cereal;) dvs at jeg varmer vanilla soy milk i mikroen med bananbiter før jeg heller over whole grain cereal;D yummy for my American tummy;):)

    SvarSlett
  3. Pilates og Yoga er jo litt likt, er det ikke? Jeg oppfordrer deg i tilfellet til aa prove! Det virker som du er veldig sporty :)
    Frokosten hores veldig deilig ut, men vedder paa at ingenting slar HAVREGRYN :D fikk nettopp tak i det og er i himmelen <3 Kos deg videre!

    SvarSlett
  4. Mariell: Du er søt du, vet du det? :) Jeg må innrømme at jeg står ikke opp tidligere for å lese blogg, men det er omtrent det første jeg gjør når jeg kommer hjem! Du er jo slank uansett da Mariell, så det er jo ikke livsnødvendig. hehe Jeg hadde kommet hjem som 200 kilo om jeg ikke begynte nå;) Jeg gleder meg til Barcelona ja! Blir gøy å møte alle igjen, og hun Mona som du kjenner. stor klem <3

    Mathilde: Hot yoga? haha hva vil det si? Må prøve ut din amerikanske vri på frokostblanding en dag :) Det får bli neste helg. hihi

    Hilde: Tror det er ganske likt, men pilates er mer trening og ikke så mye på meditasjon (tror jeg). Selv om yoga er dødsslitsomt det også. Jeg prøver å trene ofte, for jeg trenger det virkelig! Havregryn må jeg se etter her, men tviler sterkt på at jeg finner det. hehe Tusen takk det samme! <3

    SvarSlett