fredag 27. november 2009

Madalina og Ismael

Skolen i dag gikk helt greit fort. Alltid så koslig i klassen på fredager, for alle er så glade siden det snart er helg. Det skjedde en veldig morsom ting i dag også, i det ene friminuttet. En gutt i klassen som heter Ismael "slo" en annen jente som heter Madalina. Han slo ikke egentlig, men bare klapset henne i bakhodet. Og akkurat da han gjorde det kom det en lærer inn, og Madalina så muligheten til å ta igjen. Hun ropte høyt og sa at hun fikk skikkelig vondt osv. Ismael er en type som somregel får ting som han vil, han er den kule gutten som aldri driter seg ut osv. Men da timen begynte igjen måtte Ismael stå forran hele klassen og fortelle hvilken vakker og fantastisk person Madalina er. Og at han aldri, aldri skal finne på å "slå" en jente igjen. Haha Hele klassen holdt på å gå i gulvet av latter etterpå. Han var dødsflau og sa ikke noe mer etter dette.




Etter skolen i dag snakket jeg med Jesper på skype. Og senere dro jeg ut med Monse og Erika for å kjøpe noen julegaver. Fant faktisk endel, men jeg skal ta meg en tur i morgen også tror jeg. I morgen må jeg også begynne å lese som en gal til Fundamentos-prøven jeg har på mandag. Det er virkelig et fag jeg ikke kan.


4 kommentarer:

  1. Har dere hatt evalución ?
    Og forresten fint illustrasjonsfoto :-p haha

    SvarSlett
  2. Hahha, så morsomt! xP
    Fortsett med å oppdatere bloggen din, det er koselig å lese på den! ;D
    - Harveen =D

    SvarSlett
  3. HAHAHA! Omg! Det må ha vært flau for Ismael. Han fikk jo alltid viljen sin og var likosom litt ovenpå. Det fortjente han :P

    SvarSlett
  4. Mariell: Evalución? hva er det? Jeg skjønner jo hva ordet betyr, men mener du da at de forteller oss hvordan vi gjør det i fagene på skolen og hvordan lærerene oppfatter oss? Vi har ikke hatt det enda isåfall;)

    Harveen: Så hyggelig at du synes det! Jeg prøver å oppdatere hver dag.

    Anniken: Jeg tenkte meg at du kom til å syntes dette var morro! haha Du vet jo hvem det er snakk og om hvordan de er på ordentlig. Og ja! Han fortjente det! :D

    SvarSlett