mandag 23. november 2009

Bilder

Hannah sendte meg noen bilder hun tok før vi skulle til Gran Casa for noen dager siden. Det er fra rett utenfor blokka der vi bor. Og siden jeg var igang med å legge ut bilder tenkte jeg at jeg kunne legge ut et bilde av Cesar også. Han er den eneste dere ikke har sett enda. Det er kjæresten til vertsmoren min Ana. De har en noe merkelig historie. Så vidt jeg forsto ble de sammen da de var 14, også var de sammen helt til de var 23. Så ble Ana sammen med Hector og fikk Adrian. Og nå er hun sammen med Cesar igjen. Så det var deres historie..


2 kommentarer:

  1. Det skal ikke alltid være så lett. Snakket med Jesper igår, traff ham tilfeldig ute når jeg gikk tur med Singha.
    Klem fra pappa

    SvarSlett
  2. Hehe nei. Men da har jeg to vertsfedre her. Så får dobbelt så mye hjelp om det er noe jeg lurer på. Ja, han sa det.

    klem

    SvarSlett