søndag 22. november 2009

Spor av Norge!

Spor av Norge ja! I stad kjøpte jeg jo ELLE. Og gjett hva jeg fant der. Jeg fant en liten reportasje om hvor fantastisk Hurtigruta kan være vinterstid. Hurtigruta er jo mest populær i sommerhalvåret, men for spanjolene er det ikke så veldig eksotisk med varme. De vil se snø, isbjørner, nordlys, isbreer og store fjell! Om de får sett alt dette med hurtigruta tror jeg nok ikke. En liten feil i artikkelen fant jeg da. På et bilde jeg vet er fra kirkenes sto det under bildet at det var fra Bergen. Også var det bilde av det kjente ishotellet. Hannah syntes det var litt spennende, men jeg måtte innrømme at jeg aldri hadde vært så langt nord i Norge en gang. Nå vet jeg hva jeg skal neste vinter! Litt senere i bladet fant jeg et bilde av en hjelm fra merket Napapijri. Dette er et merke fra Italia, men de har det norske flagg som logo. Men i beskrivelsen av hjelmen sto det at den var pyntet med det britiske flagget! Jeg ble noe furt da jeg leste det.




2 kommentarer:

  1. Ja du får reklamere mye for Norge!
    Så kanskje du får besøk fra Spania når du kommer hjem. klem mamma

    SvarSlett
  2. Det hadde vært gøy med noen spanjoler på besøk til Norge ja! Men tror Hannah kommer på besøk da. Det blir gøy :)

    SvarSlett