søndag 8. november 2009

En rolig søndag

I går da vi var ute med vennene til Ana, spiste vi kebab. hehe Jeg hadde trodd vi virkelig skulle ut å spise, men de skulle egentlig bare ha noe mat og drikke litt øl før de dro ut på byen. Men det var hyggelig :) Etter at jeg hadde spist kebab møtte jeg noen av mine egne venner. Veldig koslig det også! Vi gikk innom utestedet der hvor Ana jobbet og hilste på vennene hennes en gang. Og så dro jeg hjem i 3-tida. Da jeg sa til vennene til Ana at jeg dro hjem så de litt rart på meg. For de syntes da at å dra hjem halv 3 var veldig tidlig. hehe The Spanish way of Life!

I dag skulle egentlig søstrene til Ana kommet og spist middag her med oss, for å feire bursdagen til Hannah. Men sånn ble det ikke. De måtte jobbe, også var det noe som skjærte seg også masse styr. Så det blir neste helg isteden. Føler at alt er litt sånn her. Jaja, da ble det ikke sånn, vi gjør det en annen dag osv. Unntatt med skolen da. Da skal alt være dødspresist!

Har prøvd å gjort lekser i hele dag, men jeg får det liksom ikke til. Altså, får ikke til å gjøre noen oppgaver, for det er så vanskelig. Også er det så mye jeg må oversette, for igjen er det bare fagord over alt som jeg ikke kan. De skal jo læres de også, men ikke alle på en gang! Huff.. Legger ved et bilde av Adrian som har spist sjokolade. Ana lagde sjokoladekake til feiringen vi skulle hatt i dag, også fikk Adrian slikke bollen. Søt!

2 kommentarer:

  1. Takk for brev Runa. Du får tid til mye. Brev kommer fra oss også - ihvertfall til jul, ho-ho
    Vi skal til Mallorca og Barcelona i februar. Hvis det passer tar vi gjerne en tur til Z. også.

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig passer det at dere kommer og besøker meg i februar! :D Det hadde vært kjempekoslig :) Gleder meg til brev!
    Hilsen Runa

    SvarSlett