lørdag 21. november 2009

Ingenting irriterer meg mer enn ubesluttsomme Spanjoler!

Nemlig.. Og vet dere hvorfor? Fordi det ikke finnes noe mer irriterende!

I dag har jeg ikke gjort så utrolig mye. Jeg sto opp halv 12 og kom meg etter hvert avgårde til treningssenteret. Det skulle liksom holde oppe til 13.30 på lørdager, men da jeg kom dit 12.20 sa mannen som jobbet der at de stengte om 20 min, så jeg ville ikke rekke å trene. Flott! Og de som liksom reklamerte for at de holdt oppe til 13.30. Men nei. Så da gikk jeg heller og kjøpte en julegave, innpakningspapir, bånd, teip og slike ting. Her i huset har de nemlig ikke så mye som en liten teipbit eller tegnepapir. Så alt må kjøpes selv. Da jeg kom hjem begynte jeg å pakke inn. Nå mangler jeg bare noen få julegaver, før jeg kan sende en stor pakke til Norge.

Jeg hadde egentlig ikke noen planer i dag, siden jeg ikke var så keen på å være med de andre jentene i klassen å se New Moon med spansk tale. Har avtalt med Hannah at jeg skal se den med henne på engelsk, så følte at det ble liten vits å dra å se den på spansk først. Ana  kom og sa at hun skulle jobbe i hele ettermiddag og natt, men at Hector (faren til Adrian) og jeg kunne komme og spise på caféen der hun jobbet. Også skulle hun visst ikke jobbe så lenge likevel, så da skulle vi møte henne på det andre stedet der hun jobber litt senere. Og rett før hun løp ut døra sa hun at jeg måtte pynte meg litt for vi skulle møte noen eller noe. Jeg skjønte ikke heeelt hva hun mente, men jeg forsto at jeg måtte være klar til rundt 19.30 for da skulle vi spise først. Så, da klokka begynte å tikke begynte jeg å sminke og ordne meg. Noe som jo faktisk tar litt tid når man skal sminke seg for å dra ut. Mens jeg står og ordner meg kommer Hector hjem med Adrian. Og de er rundt en stund. Ikke før jeg er heeeelt ferdig med og ordne håret og alt så sier Hector "Til slutt ble det sånn at vi ikke kan dra ut likevel. Sorry". Fiiiint! Også så fint at han kom på å si det når jeg var ferdig. Så nå sitter jeg her, helt oppsminka og ordna på håret, for ingenting.


2 kommentarer:

  1. kjipt å være klar til å gå ut! Og så ombestemmer spanjolene seg i siste liten. Ikke unormalt, nei :P

    SvarSlett
  2. Nei jeg har etter hvert lært dette. Jeg kan ikke regne 100% med noen ting her. Ikke alltid like lett og forholde seg til nei! hehe

    SvarSlett