mandag 23. november 2009

3 måneder i Spania

I dag er det 23. november. Jeg har vært i Spania i 3 måneder og 1 dag i dag. Utrolig hvor fort det har gått! Jeg synes ikke det er så lenge siden jeg sa hade til alle på Gardermoen. Nå er det faktsik bare 6 måneder til jeg kommer hjem igjen. Og mye har skjedd på 3 måneder, det kan jeg love dere! Nå snakker jeg faktisk så godt spansk at jeg kan holde en samtale gående uten større problemer. Og i timene skjønner jeg omtrent alt hva lærerene sier. Jeg gikk litt tilbake på bloggen og leste fra de første dagene jeg var på skolen. Da skrev jeg bl.a. at lærerene snakket "helt sinnsykt fort". De snakker fortsatt fort, men ikke så fort at jeg ikke skjønner hva de sier. Så jeg henger bedre med på skolen nå, selv om jeg fortsatt sliter i de fleste fag. Jeg kommer nok til å stryke i det meste til jul, men nå har jeg litt større forhåpninger om å klare meg bedre etter jul!

Og nå er det heller ingen hemmelighet lenger at kjæresten min Jesper har reist tilbake til Norge fra hans utvekslingsår i England. Det har vært litt hemmelig siden han skulle overraske bestekameraten, noe jeg tror han klarte ganske bra! Bestekamerat ble overfalt da han var på vei hjem fra bussen. Haha Man får det ikke mer morro enn man lager det selv! :D


4 kommentarer:

  1. Ja tiden har gått utrolig fort, så om litt er du jo hjemme igjen!
    klem mamma

    SvarSlett
  2. Jeg visste ikke at Jesper hadde reist:O

    Jeg gleder meg til Barcelona, da sees vi Runa mio:D <3

    SvarSlett
  3. Har vært her en tredel av tiden alt! DET er sykt å tenke på det ;)

    Joda, han kommer inn i 2.klasse også, så han slipper å gå om igjen:D Gleder meg MASSE til Barcelona! Blir supergøy å se alle igjen<3

    SvarSlett
  4. hvorfor dro han tilbake egentlig?

    SvarSlett