mandag 16. november 2009

Ingen kommentar..


Nå må jeg virkelig nesten bli litt iritert. På de 5 (!) siste innleggene har jeg fått én kommentar. Det synes jeg virkelig er for dårlig. Og jeg vet jo at det er mange innom, for jeg har jo hitcounter. Jeg har til og med fjernet den greia der man må skrive inn sikkerhetsordet som står skrevet i en boks, slik at det skal gå fortere for dere å skrive en bitte liten kommentar. Men Neida.

Jeg synes det er kjempekoslig med kommentarer på det jeg skriver uansett hvem det er fra, om jeg kjenner dere eller ikke. Er det noe dere lurer på kanskje? Noe som ikke kommer helt klart frem når jeg skriver? Jeg vet jo alt som skjer her, så det er lett for meg å glemme at dere ikke vet det samme. Uansett. Jeg synes det er kjempekos med kommentarer! :D

(ja, jeg tok bilde av meg selv, slik at dere skulle få et bilde og se på når dere leser dette flotte innlegget, som sikkert ingen gidder å kommentere anyway)

12 kommentarer:

  1. Jeg gidder: Du er utrolig utrolig pen <3
    Jespre

    SvarSlett
  2. Vet hvordan du har det! Det er kjipt når ingen kommenterer :/

    Så tenkte at jeg kunne kommentere :)
    Jeg ville bare si at du har en kjempe fin blogg og at jeg er innom den hele tiden :) Jeg må bli flinkere til å kommentere!

    Ps. Du er PEN Runa! <3

    SvarSlett
  3. Hei og hå, Runa!
    Her kommer en etterlengtet kommentar, fra en fast blog-titter.
    Jeg ser jo at du "sliter" litt med tørre timer, ondskapsfulle lærere osv. Når jeg hører hva Mathilde "koser" seg med over there, og du sier du allikevel kommer til å stryke i "alle" fag så lurer jeg på om du kanskje har mulighet til å ta noen valg-fag som gjør skole-dagen din litt mer lystbetont? Etter jul kanskje. Du vil, uansett hva du velger, bli en racer i spansk.
    Masse hilsener fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei og hå, Runa!
    her kommer en etterlengtet kommentar.
    Jeg tenkte på en ting. Det høres ut som du "sliter" litt med tørre timer og ondskapsfulle lærere. Når jeg hører hva Mathilde koser seg med over there, så tenker jeg at kanskje du også har mulighet til å velge litt morsommere fag, etter nyttår. Du sier jo at du kommer til å stryke i "alle" fag, uansett. Du vil jo bli en racer i spansk, uansett hvilke fag du tar. Lykke til videre! Masse hilsner fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hei og hå, Runa!
    her kommer en etterlengtet kommentar.
    Jeg tenkte på en ting. Det høres ut som du "sliter" litt med tørre timer og ondskapsfulle lærere. Når jeg hører hva Mathilde koser seg med over there, så tenker jeg at kanskje du også har mulighet til å velge litt morsommere fag, etter nyttår. Du sier jo at du kommer til å stryke i "alle" fag, uansett. Du vil jo bli en racer i spansk, uansett hvilke fag du tar. Lykke til videre! Masse hilsner fra Lillian

    SvarSlett
  6. Rshuunaa!
    Oki, jeg skal kommentere :D
    Så fin du ble på håret! Høres ut som du har det bra, og maten høres kjempe god ut!! :P

    Kos fra Janisee

    SvarSlett
  7. kjenner til den "skrive uten kommentarer" følelsen.. Kjiiipt! Haha, bra det ikke bare er meg som sløver på søndager :)

    SvarSlett
  8. ok, Runa nå er det tredje gangen jeg prøver å kommentere et innlegg her, så jeg gidder ikke proppe boksen full med tanker i tilfelle alt forsvinner igjen. Testkommentar fra Mariell

    SvarSlett
  9. Jeg gidder å kommentere: Runa, du er utrolig utrolig nydelig <3 se på det bildet a! Engel <3

    Jesper

    SvarSlett
  10. Sorry alle sammen, som har prøvd å kommentere flere ganger, men at det ikke har blitt vist:p Min feil!

    Jesper: Du er nydelig <3

    Anine: DU er pen! Utrolig flotte bilder på bloggen din :) Koslig at du følger med!

    Lillian: Takk for kommentar! De har ingen sånne tilbud på skolen min. Skolesystemet i Spania er ikke laget for å ha det morsomt, det skal være sikkert. Er desverre ikke mulig å bytte noen fag. Om jeg skulle byttet, så måtte jeg byttet i oktober. Og da måtte det evt. blitt Gresk, latin, kjemi, biologi eller fysikk. Ikke akkurat noe jeg vurderte;)ja, i det minste så lærer jeg meg spansk!

    Janisee: Tusen takk! Maten er veldig god, og jeg har det kjempebra!

    Cathrine: Nei, det skal være visst! Omtrent alle mine søndager er sånn :p men jeg pleier å gjøre lekser da.

    Mariell: Sorry! min feil, virkelig! Nå kan du kommentere lange masse tanker :)

    Jesper igjen: Søten <3 Du min nydeling!

    SvarSlett
  11. Jeg trodde du hadde klippet deg kort!

    SvarSlett
  12. Jeg har klippet med kort(ere), men ikke kortkort som deg nei ;)

    SvarSlett