lørdag 7. november 2009

Det blæs fel strom!

Nå har virkelig vinterværet kommet! Det er ikke så veldig kaldt i lufta, men det blåser så mye nå at det blir ganske kaldt likevel. Var ute i stad og postet et brev. Tok med meg en paraply jeg, og tenkte at da var det greit. Det skulle jeg ikke gjort. Første som skjedde da jeg kom ut av døra var at hele paraplyen vrengte seg og flere av spilene brakk. Og den som var helt ny :( Nå skal det sies at den ikke var kjempedyr, men skulle gjerne brukt den et par ganger til før den gikk i stykker. Det er regnjakke som gjelder her i Zaragoza. Nytter ikke være fin og bruke jakke og paraply.

Hittil i dag har jeg enda ikke fått gjort noen lekser. Jeg sto opp klokken 10 og spiste frolost. Rundstykke med brunost og syltetøy :D Ingenting smaker bedre på en lørdagsmorgen. Men nå er det nesten ikke noe brunost igjen *hint, hint*. Skrev et kjempelangt brev til Ina, og det tok jo litt tid. Også gikk jeg ut og postet det. Brevet jeg skulle skrive til farmor rakk jeg ikke skrive før posten ble hentet i dag. De henter det klokken 1, så jeg måtte bare skynde meg ut og poste det brevet som var ferdig. Så neste brev blir postet på mandag. Men det kommer :)

I kveld er det litt usikkert hva jeg skal gjøre. Ana lurte på om Hannah og jeg ville spise middag sammen med henne og vennene hennes, og de ville vi jo :D Men så skal jeg ut med noen venner også. Regner med at jeg rekker å spise middag først og så gå ut. Egentlig frister det ikke veldig å være ute når det er så drittvær. Det frister mye mer å sitte inne med en kopp kakao, men på den annen side så har vi det jo veldig gøy når vi er ute også. Får se hva det blir til. Uansett, så må jeg i hvertfall sette meg ned med lekser nå. Ellers blir det et tonn å gjøre i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar