tirsdag 17. november 2009

hemmeligheter

Hva har skjedd i dag? Ingen ting utenom alt det vanlige.
Jeg våknet i dag morres med en merkelig følelse. Jeg hadde drømt noe utrolig rart noe, men jeg kunne ikke huske hva det var. Det eneste jeg husket helt klart fra drømmen var at John Cleese var med i den. Hm.. Merkelig. Så tuslet jeg avsted til skolen som vanlig, og ingenting der var uten om det vanlige heller. Timene gikk faktisk ganske fort, selv om vi hadde alle de kjedeligste fagene i dag. Nei vent, vi har kjedelige fag alle dager. Hehe

da jeg kom hjem satt jeg meg ned og gjorde noe som for øyeblikket er hemmelig. Jeg skal skrive om det om en ukes tid, da er det kommet frem til Norge;) Jeg kan forresten fortelle dere hva jeg kjøpte den gangen jeg var ute p kjøpte gaver til kjæresten min, søsteren min og vertssøsteren min. Jeg kunne jo ikke skrive det da, men nå har alle fått gavene sine. Jesper fikk sesong 12 (?) av The simpsons, Lina (søster i Norge) fikk en veske og Hannah (søster i Spania) fikk en CD med soundtrackene til filmen New Moon. Hun er like stor fan som meg, så hun ble kjempeglad for gaven :) Det ble de andre også.


Og mens jeg er inne på det å skrive om ting jeg har sagt jeg skal skrive om. Noen som husker at jeg skrev til Amta (lokalavisa der jeg bor) og lurte på om de kunne skrive en artikkel om utveksling? Det er en stund siden nå. Men de har ikke svart på mailen, så jeg går ut ifra at det ikke blir noe av det. Jaja, jeg mener nå at det kunne blitt en interessant reportasje.



Tenkte bare å ta med to bilder fra i går. Her snakker Ana i telefonen (som alltid), mens hun lagde middag. To bocadillos (rundstykker). Ikke verdens beste bilde av henne, men hun er søt.


Hannah studerer, som vanlig:)

2 kommentarer:

  1. Haha, Runa ! Nå ble jeg nysgjerrig på hemmeligheten din ! :-p så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet !

    SvarSlett
  2. Hehe, det er ikke noe veldig spennende altså, men jeg kan bare ikke skrive om det på bloggen enda, fordi jeg tror den det gjelder leser bloggen ganske ofte. Og da røper jeg meg litt om jeg skriver det her. Hehe Men om en ukes tid ;)

    SvarSlett