tirsdag 3. november 2009

Matteprøven gikk...

....Ikke så bra. Jeg strøk noe så til de grader på prøven jeg hadde for noen uker siden. Jeg sa jo at jeg var fornøyd så lenge jeg ikke fikk 1. Vel. Jeg fikk 1. Men det skal sies at det ikke bare var meg i klassen som fikk 1. Hun som satt ved siden av meg fikk også det. Og hun forran meg fikk 2.5. Så det var nok en vanskelig prøve;) Trøster meg med det. Karakterne i Spania er slik at det går fra 1- 10. 10 er best. Og alt under 5 er stryk. Jeg fikk da altså den dårligste stryken man kan få. jaja Next time

Hadde engelskprøve i dag rett etter at jeg fikk tilbake matteprøven. Jeg fikk tilbake selvtilliten da for å si det sånn :D Dødsenkelt!

I kveld skal jeg bare lese videre på Geografía. Har prøve i morgen. Så vi prekast! Må komme igang med pugging av navn på havstrømmer, halvøyer, fjellkjeder, deltaer, innsjøer og elver i Spania ;) + alt om steinarter, hvordan de dannes, og hva alle de forksjellige fjellkjedene i Spania består av. Med andre ord; Jeg skal virkelig kose meg i kveld!

Forresten: bare en liten morsom ting. Jeg la ut noen bilder fra Halloween på Tuenti (spanske facebook) og da så jo alle at jeg hadde kledd meg ut som katt. Jeg går nå under navnet Gatito på skolen. Oversatt blir det kattepus/kattunge. haha

3 kommentarer:

  1. been there! misunner deg ikke denne kvelden akkurat.. caliza y silicea <3

    SvarSlett
  2. Åh, du er heldig Runa, fin kveld! Jeg er LITT glad jeg ikke har geografi for å si det sånn:D
    Jeg er jo så heldig å ha kunsthistorie så jeg må pugge alle mulige bygningstyper de bygde for gud vet hvor mange år siden + en haug av fakta om diverse skulpturer... Vi klarer oss vel!
    Koosemoose <3

    SvarSlett
  3. silicea, caliza y archilloza (eller noe) for å få det i rekkefølgen boka mi skriver det :p Koser meg!

    Har du kunsthistorie? Det hørtes litt spennende ut :) Skulle gjerne hatt det også egentlig. Jeg brukte jo litt tid til å faktisk se på bildene på Thyssen :p haha Men geografía er helt greit egentlig. Lærer jo masse om landet jeg bor i. Ville ALDRI lært dette om jeg ikke hadde Geografía ;)

    Stor klem <3

    SvarSlett