onsdag 4. november 2009

Jeg har lagt på meg!!!


Hjeeeelp! Jeg har lagt på meg! Vi hadde verken badevekt i Madrid eller her i huset, så jeg har ikke veid meg siden jeg dro fra Norge. Men Hannah og jeg dro til apoteket og veide oss der i dag. Det var ikke noe vakkert syn for å si det sånn. Har ingen planer om å skrive hvor mye jeg har lagt på meg, for det er ikke for alle. Men er du spessielt interesert kan du sende meg en mld på face :p haha

Vi bestemte oss for å veie oss en gang til neste måned for å se utviklingen. Altså, jeg har ikke tenkt å fortsette å legge på meg. Mener egentlig "tilbakeviklingen" men det er det ikke noe som heter. Så dro vi på treningssenteret etterpå for å veie opp samvittigheten også. Har hengt lappen med vekta over senga. Jeg har virkelig ikke tenkt å bli en av dem som øker gjennomsnittet på hvor mye utvekslingsstudenter legger på seg iløpet av året ;)

Se på dette bilde her da dere! Hannah tok bilde av meg her om dagen. Og jeg kan faktisk se at jeg har lagt på meg litt...

6 kommentarer:

  1. Småkjipt! Jeg har ikke sett en eneste vekt i hele huset her, men vertsfar er på slankekur så det burde jo finnes en... Tror ikke jeg tør! Jeg liker å tenke at det at jeg har begynt å trene mellom 1-4 ganger i uka gjør opp for alt annet, haha :P Dessuten så kan ikke familien spise såå usunt, siden både vertsmor og vertsfar har gått masse ned i vekt siden vi kom hit... Hmm.. :P Lykke til, da :) Vil ikke tro at det er så sykt ille siden det syns i alle fall ikke på bildene :)

    SvarSlett
  2. Det var da enda godt det ikke synes så godt på bildene :) Da hadde jeg virkelig blitt deprimert, haha.. Om du trener mellom 1-4 ganger pr uke og spiser sunt, så burde du vel klare og holde deg greit nok fit vel? :) Jeg tror vel hovedgrunnen til at jeg har lagt på meg er at de spiser så sinnsykt mye her. Ikke usunt, men utrolig mye. Også gjerne rett vi legger oss. Det er nok ikke så bra. Jeg får bare trene litt mer og spise litt mindre :p

    SvarSlett
  3. Jeg veier meg.. njaa. en gang i mnd kanskje? det er ganske interessant. Skjer ikke mye heldigvis fordi jeg er oppmerksom på det :)
    Forresten; hva ble vektøkningen? facebook meld meg ok? :D

    SvarSlett
  4. Heldig du er :) Sender deg mld på facebook. hehe <3

    SvarSlett
  5. Alle har nok lagt paa seg, det har ihvertfall jeg (huff:P). Jeg prover og si til meg selv at det bare er muskler, men innerst inne vet jeg nok at det ikke er det :P

    SvarSlett
  6. Hahah sjæl! Jeg vet ganske godt at det jeg har lagt på meg ikke er muskler;) Tror musklene mine har konvertert til fett.. haha

    SvarSlett