mandag 30. november 2009

Den værste dagen ever!

Den værste dagen jeg har hatt siden jeg kom til Spania har helt klart vært i dag..

Det begynte i natt. Adrian skrek absolutt hele natta. Og det var ikke fordi han var syk eller noen ting. Bare at han ikke ville sove, og at vertsmor aldri blir sint på han. Så han var oppe. De la seg ikke før klokka var rundt 4 tror jeg. Og når de i tillegg holder på rett utenfor soverommet til Hannah og meg, da går det utover nattesøvnen våres.

Da jeg sto opp så det ut til å være varmt, men det var det ikke. Jeg kom ned på gata og da hadde jeg frostrøyk ut av både nesa og munn. På skolen fikk jeg tilbake Lengua-prøven, og jeg fikk ikke engang karakter. Så hadde jeg fundamentos-prøve, og jeg følte at jeg ikke fikk til noenting. Det jeg gjorde er jeg ganske sikker på er feil også. Og som om ikke det var nok, så begynte det å regne, MASSE, da jeg skulle gå hjem. Lang, kald og våt har denne dagen vært. Nå skal jeg sove noen timer for det er bare Hannah og jeg som er hjemme. Ingen som hyler, krangler eller bråker. Deilig.


7 kommentarer:

  1. Jeg kjenner at jeg blir litt lei meg når du har hatt en så dårlig dag! Men jeg får jo ikke gjort noe med det! Får bare trøste deg og meg med at når alt er på bunnen så er det bare en vei å gå, og det er oppover. Fin forside forresten, jeg har ikke lest bloggen på noen dager så jeg så den først nå! Jeg har laget meg tiara i dag. Skal på "Kongelig" julebord på fredag, så da må jo juvelene og ordnene være på plass.
    Trøste klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. Bare tenk: "På lørdag skal jeg til Barcelona!" :D
    ikke noe gøy med sånne dager/netter, heldigvis er det ikke hver dag :)

    SvarSlett
  3. Mamma: Det er bedre nå. Har holdt meg inne i varmen, sov et par timer, gjorde litt lekser og slappet av. Så kom Ana hjem og hun lurte på hvordan jeg hadde det. Så fortalte jeg at det gikk dårlig på prøven osv, og da sa hun at det var bare helt normalt at jeg følte det sånn. Hun sa at 2. bachillerato var veldig vanskelig for spanjoler, så for en som ikke snakker språket noe særlig var det jo nesten umulig. Men hun sa også at det ville bli lettere etter hvert. Så jeg venter på det. Så morro med kongelig julebord! Du må ha et sånt rødt bånd over kjolen også:D Klem fra Runa

    Cathrine: Ja, det er det jeg trøster meg med :) Og nei, heldigvis er det ikke ofte jeg har spnne dager/netter. Det er mye bedre nå også! klem

    SvarSlett
  4. Uffda, Runa !! Men bra at Ana er forståelselsfull og trøster ! Det hjalp nok sikkert på. Jeg har faktisk hatt ekstremt mange sånne dager hvor jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg pga alt bare er dumt. Men jeg håper på bedre tider etter jul. Og til helgen er det jo Barcelona, som Cathrine sier!! Så det gleder jeg meg ufattelig mye til !!! Vi sees til helgen, Runa :-) Håper alt går bedre nå - stå på videre, så kommer det nok resultater, for den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!!

    SvarSlett
  5. Det blir nok helt sikkert bedre etter jul :) Og i dag er alt mye bedre. Bare 3 hele dager til vi sees i Barcelona. Gleder meg sånn! Og det er helt sant. Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves! Stor klem

    SvarSlett
  6. Huff! Håper morgendagen blir bedre da!
    juleklem fra Marte <3

    SvarSlett
  7. Den har vært mye bedre i dag : ) Stor juleklem tilbake <3

    SvarSlett