mandag 2. november 2009

Bilder av familien

Endelig! Har jo gått og ventet på en gylden anledning til å ta noen bilder. For ville liksom ikke bare komme med kameraet og snappe noen sånn ut av det blå. Men i går spurte Ana om jeg hadde lyst til å være med til lekeplassen sammen med Hector, Miriam, Hugo og Adrian. Jeg så min mulighet! Hannah var også med.

Hannah, Ana og meg.



Ana og Miriam. Miriam er storesøsteren til Ana. Hun har enda en søster, men hun var ikke med.

Hugo (min spanske fetter) til venstre, Hector (faren til Adrian) i midten og Adrian (verdens søteste lille gutt, nest etter min egen lillebror) til høyre. Jeg synes dette bildet er så søtt :D

2 kommentarer:

  1. Awwwww, bollebroren miiiin! =) Og din då.. hihi!

    SvarSlett
  2. hihi ja nå er han min også ;) Han er så søt nå! Prøver å si noe hele tiden, men så blir det liksom ikke ord ut av det. Bare pludring.

    SvarSlett