søndag 15. november 2009

Marias bursdag


Først må jeg si at det er fantastisk morsomt å skrive blogg når ingen kommenterer. Så vet dere det.
I går ble det litt forandring på planene. Jeg hadde jo planer om å dra på treningssenteret, men det ble ikke noe av. Jeg var så godt som på vei ut døra da plutselig søsteren til Ana dukket opp og sa hun kunne klippe meg og Hannah. Umulig å planlegge noe som helst med disse spanjolene. I forrige uke skulle hun egentlig klippe oss, men så hadde hun ikke tid. Så skulle hun klippe oss denne uka, men så kunne hun ikke. Også dukket hun opp likevel og kunne klippe oss i går. Jeg fikk i hvertfall klipt meg:)

Snakket en lang stund med Cathirne (hun jeg bodde med i Madrid) på skype. Det var kjempekoslig! Har ikke snakket med henne på lenge, så det var gøy å høre om hvordan hun har det. Litt godt å høre at det ikke bare er meg som sliter på skolen og med språket osv.

Etter dette gikk Hannah og jeg til kaféen hvor Ana jobber. Der spiste vi Cenar (middag nr 2), før vi tuslet hjem igjen. De hadde forresten verdens beste tortilla de patata der! Herlig! Jeg tuslet egentlig ikke hjem, jeg rullet.

Da jeg kom hjem fikk jeg litt dårlig tid, for bursdagen til Maria begynte kl. 23. Men siden spanjoler er seine selv, gjorde det ikke noen ting at jeg var sen. Vi hadde det kjempegøy! Tror det var den morsomste festen jeg har vært på med spanjoler siden jeg kom til Spania. Jeg var ikke hjemme før klokka var halv 6 om morgenen! Og da var det jeg som gikk først. haha Vi startet nemlig i huset til Maria, så gikk vi videre til El Casco (område med utesteder) var var der en stund før vi gikk tilbake til huset til Maria ettpå.

Og i dag har jeg vel egentlig bare sovet til sent, spist og gjort lekser. Har Matemacia-prøve og Filosofía-prøve til uka. Huff.. Alltid noe å pugge til. Jeg gleder meg til Barcelona jeg! Og til juleferie :)



Marina, Pilar og hm.. husker ikke helt;) Marina er fra skolen, Pilar fra friidrettslaget som Maria er med på, og hun siste er fra skolen der Maria gikk før.

Monse, Maria og meg

Jorge, Edgar, Oscar. Alle tre er fra friidrettslaget til Maria
Monse, Evelyn, Erika, Marina og Ana. Alle fra skolen.

Husker ikke, Elena, Meg, Maria og Madi (Madalina)

De tre samme + Xiomara fra skolen
Noen ble sultne...


....mens andre ble slitne

4 kommentarer:

  1. Så bra at du koste deg i går! :D

    SvarSlett
  2. Hei, Runa !
    Jeg skrev faktisk en veldig lang kommentar til deg her i går eller forgårds var det vel, men så skjedde det noe, og jeg trodde du hadde på sånn at du måtte godkjenne kommentarene før de ble publisert, så derfor tenkte jeg ikke så mye mer over det.. Men kanskje jeg gjorde noe feil slik at jeg greide å slette kommentaren i stedet for å publisere den. Ikke vet jeg. Men her kommer hvertfall kommentar fra meg! Jeg er innom bloggen din hver dag. Til og med før skolen. Har alltid på vekkerklokken et kvarter før jeg trenger fordi jeg må innpå dataen for å lese blogger før jeg går på skolen. Haha. Stor klem !

    SvarSlett
  3. Hahaha! :D Såg ut som en gøy kveld!

    SvarSlett
  4. Cathrine: det gjorde jeg!

    Mariell: Ikke du som gjorde noe feil tror jeg. Det var nok meg ;) hehe så koslig at du er innom hver dag. Nå har jeg begynt å gå innom din også, etter at jeg fant ut at linken din ikke oppdaterer seg på pcen min. stor klem <3

    Anniken: Kjempegøy! :D

    SvarSlett