onsdag 11. november 2009

Ønskeliste til Jul :D

Både mamma og søsteren min lurte på hva jeg ønsket meg til jul. Og kanskje er det noen andre som lurer på det samme? hihi Jeg har i hvertfall vært litt rundt på nettet og funnet diverse saker og ting som jeg ønsker meg. I forskjellige prisklasser :)


Leopardmønstret skjerf fra H&M kr. 99
Hals/skjerf fra H&M kr. 129
Hals/skjerf fra H&M (den er på herreavdelingen) kr. 99

Veske i fargen Cognac fra H&M kr 149


Parfyme fra Ralph Lauren. Er litt usikker på både pris og merke. Men flasken er lett gjenkjennelig. Mener den heter RALPH som du ser på bildet. Finnes i 30ml, 50 ml eller 100 ml.



Genser fra BikBok. Navn: Mysig Pullover. Kr 399. Str. M Clutch fra Vero Moda, kr 250. Navn: Sirena I Am Clutch Dark Grey.
klokke: Tissot Desire. Denne ønsker jeg meg fra mamma og pappa. Men jeg vil kjøpe den selv, ettersom jeg ikke har sett den "in real life" enda. Måtte bare ha den med, for den er så fin :)
Ellers så ønsker jeg meg også brev! Det er veldig satt pris på. Så, om du vil varme mitt hjerte til jul, så skriver du et julebrev, eller julekort til meg, gjerne med bilde :)

Adressen min er:

Ana Lainez Diago (Runa)
Avnd. Anselmo Calvé 29-35
Bloque 13, 8*Dcha
50 004 Zaragoza
España

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar