fredag 20. november 2009

Fantastisk fredag!

Jadda! Snakker vi perfekt dag eller dere?? På skolen i dag hadde vi filosofíaprøve. Og jeg tror faktisk den gikk ganske bra :) Jeg tror jeg får mer enn 1 på denne. Men jeg tør ikke håpe noe før jeg får den tilbake.

Da jeg kom hjem fra skolen lå det ikke mindre enn 3 pakker og ventet på meg på senga! En fra mamma, en fra tante Kari og onkel Øivind og en fra tante Anne :) I pakken fra mamma var det et brev + det nye bankkortet mitt med chip. I pakken fra min tante og onkel var brunost, sjokolade, brev og bilder, og i pakken fra min andre tante var det MASSE sjokolade og en hilsen fra henne. Jeg har i hvertfall nok sjokolde for tiden fremover! Jeg må si jeg virkelig har en super familie :) Bildene var forresten utrolig fine. De har blitt vist rundt her, og alle synes jeg har en kjempesøt familie. Spessielt søt bestemor. "Que Rubia!" Som betyr: Så blond! hehe Ana sa hun skjønte hvor jeg fikk det fra.


Dette er da altså min kjære farmor, meg in front og søsteren min lenger bak. Var 4 år på bildet, om jeg ikke tar helt feil. Mulig jeg er litt eldre.

Litt senere dro Hannah og jeg til Gran Casa for å kjøpe julegaver. Har kjøpt gaver til søsknene mine, og til noen av vennene mine. Så da er jeg ferdig med litt under halvparten. Mulig jeg tar meg en tur ut i morgen for å finne resten. Begynner å haste litt. Jeg kjøpte skjerf og genser på Gran Casa, nærmere bestemt Zara. Jeg vet, jeg er merkelig som tar bilder av meg selv, men for at dere skal se hva som skjer i livet i Spania, så må jeg jo bare. Hehe


6 kommentarer:

  1. Dagens outfit: Skjerf og genser fra zara, body fra himmelen.

    Jesper

    SvarSlett
  2. Runa! Du er ikke eneste som er begynt å stresse litt pga julegavene. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe og sende hjem. Hver gang jeg er ute i butikkene, så må jeg jo også tenke på hvor mye ting veier, kan jo ikke risikere å måtte betale masse i porto til posten. haha. Du får gi meg en lyd på MSN om du har gavetips til familie :-p Stor klem !

    SvarSlett
  3. Det tar jo tid å sende, så greit å bli ferdig tidlig. Eller, tidlig er det ikke, men i forhold til hva jeg vanligvis pleier, er dette kjempetidlig! Jeg kan sende deg noen gavetips på facebook om du vil. hihi kjempeklem <3

    SvarSlett
  4. Dårlig gjort at du får pakke av familien og jeg ikke får et brev en gang. Hadde du sendt noe til dem først?

    SvarSlett
  5. Hehe ja, jeg hadde sendt brev først ;) Du får bli litt mer akriv på den fronten, så får du nok noe du også skal du se! Men det er jo stort sett sjokolade jeg får, og det er ikke så stas og sende norsk sjokolade til en som er i Norge fra før :p hehe klem <3

    SvarSlett