mandag 16. november 2009

Fikk tilbake to innleveringer i dag!

I dag har jeg hatt en ganske så fin dag:) Begynner en time senere på mandager, så jeg kunne legge meg kl. 24 og fortsatt sove 8 timer. Jeg prøver virkelig å sove rundt 9 timer hver natt. Etter at jeg kom til Spania har jo det blitt mulig. I Norge måtte jeg stå opp kl. 6, og da måtte jeg lagt meg rundt 10 for å få mine 8 timer på øyet. Og som alle vet, å legge seg kl. 10 er sjeldent lett. Man har jo alltid ting som må ordnes. Men her, om jeg kommer meg i seng rundt 11, så får jeg 8 timer søvn hver natt. Også har jeg jo ikke kjæresten min her heller, og da har jeg mye mer tid til å gjøre alle de kjedelige tingene, som lekser, som jeg drøyde lenger med i Norge, ettersom det er mye morsommere å være med kjæresten sin enn å gjøre lekser.

Men det jeg egentlig skulle fortelle, var at jeg fikk tilbake to innleveringer i historie i dag. Og gjett hvordan det gikk! Jeg fikk 5 på den ene og 6 på den andre. Dvs. at begge er bestått! Første karakterene jeg har fått som ikke er 1, også var de til og med bestått! Made my day! Ikke engang det faktum at jeg fikk tilbake historieprøven etterpå, hvor jeg fikk 1, kunne ødelegge lykken over å ha fått til noe.


Se! Jeg fikk til og med over bare bestått (som er 5).
*stolt*

Mulig dette er veldig uinteressant for dere, men jeg syntes dette var veldig stort.

9 kommentarer:

  1. Kjempefint Runa!
    Var de som du fikk 5 og 6 på innleveringer som du hadde gjort hjemme. Og den du fikk 1 på en prøve som du hadde på skolen?

    Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Hehe ja :p Det er så vanskelig å pugge og huske ting når det er på spansk. Så når jeg gjør det hjemme og har boka forran meg, da klarer jeg det kjempefint. Men uten boka, da er det litt vanskeligere ;)

    SvarSlett
  3. Hei Runa

    Måtte bare gratulere deg med stå karakterer!Bare stå på, alt blir lettere når språket sitter bedre. Einstein ble jo ikke født i Spania så de er sikkert ikke noe glupere enn oss her opp i Norge. Prøvde å nå deg på Skype i sted men ikke svar!

    Klem fra Pappa

    SvarSlett
  4. Gratulerer! =) Det var jo kjempebra! No fikk du igjen for alt stresset med skolearbeidet! Stå på videre!

    SvarSlett
  5. Takktakk :) Ja, litt i hvertfall! Men prøvene går fortsatt ikke så veldig bra. hehe Fikk jo 1 i både Historia og econonmía:p men det kommer vel med med språket regner jeg med.

    SvarSlett
  6. Gratulerer, Runa !!!!! Jeg er helt imponert, jeg !!!! Æsj, vi har aldri innleveringer.. så jeg stryker jo bare ! hahaha for prøvene her er jo helt umulige :-p
    5 og 6 er jo helt sykt !!! Æh ! Nå ble jeg glad på dine vegne !Stå på videre !!

    SvarSlett
  7. Vi har innleveringer ganske ofte, men det er sjeldent jeg får med meg at vi faktisk har innleveringer. hehe Og prøvene her er dødsvanskelige også! Jeg har strøket på ALT! Men det blir vel lettere når språket blir bedre håper jeg;)

    Ble skikkelig glad da jeg fikk dem :) iiih! Du også Mariell! <3

    SvarSlett