torsdag 5. november 2009

Kjedelig dag

I dag har det virkelig ikke skjedd noe særlig. Er egentlig ikke noe vits i å skrive noe innlegg når det ikke skjer noe, men jeg gjør det likevel, bare for å skrive litt hver dag ;) Ikke helt logisk, men det er nå så.

Var bare på skolen i dag også. Kom hjem, spiste comer, gjorde lekser og så snakket jeg med Jesper på skype i 2 timer <3 Har ikke snakket med han på skype på alt for lenge så det var gøy :) For utenom da jeg snakket med Jesper, så har det igrunnen vært ganske kjedelig i dag. Tenker jeg skal legge meg tidlig, og få en god natts søvn! Må bare spise middag først.

Prekast!

4 kommentarer:

  1. Aldri en dag uten Runa-bloggen, vet du :) Du er den bloggeren som skriver oftest av de jeg kjenner til. Det er morsomt å følge livet i Spania. Her i Norge er det littegranne hysteri ifm svineinfluensaen. Hvordan er det der nede? Og så har du kanskje hørt at jeg skal ha en utvekslingsstudent boende hos meg fra januar til juni. Gleder meg til det :) hilsen Lillian

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er kjempegøy at det er noen som følger med på bloggen hver dag :) Utrolig koslig! Skriver jo for å oppdatere dere hjemme, men også for at jeg skal ha noe å se tilbake på når jeg kommer hjem. Som en dagbok.
    Det er nok litt hysteri her også, og alle som får influensa må holde seg hjemme i 3 dager. All influensa er svineinfluensa. Tyskeren jeg bor sammen med hadde faktsik svineinfluensa i forrige uke, uten at jeg ble smittet. Utrolig.

    Jeg visste ikke at dere skulle ha noen utvekslingsstudent boende hos dere! Så morsomt! Fra hvilket land da? Skjønner godt at du gleder deg, men vør forberedt på å snakke veeeeldig sakte:p Jeg vet akkurat hvordan det er å ikke skjønne noen ting. Du må regne med at du må forklare de mest normale ting;) Hilsen Runa

    SvarSlett
  3. Briana kommer fra Michigan, USA. Hun har fått flere venner på Nesodden allerede via facebook. Kan litt norsk fra før, siden hun hadde en norsk student hos seg ifjor. Ja, skal forsøke snakke sakte og tydelig. Du får sikkert anledning til å møte henne for hun reiser ikke hjem før i juli. Hun og Mathilde har nemlig avtalt at de MÅ møtes før hun reiser hjem, og Mathilde er ikke tilbake før 30.juni. Dette er tredje gangen jeg skriver dette innlegget, men google-kontoen funker ikke og så forsvinner alt sammen. Derfor prøver jeg meg som Anonym denne gangen. Hilsen Lillian

    SvarSlett
  4. Åja! Ja jeg har lurt litt på hvem denne Briana er på facebook. Har sett at hun har skrevet på profilen til Victoria i hvertfall. Om hun reiser hjem i juli, da får jeg møtt henne :)Det blir gøy! Blir like forundret hver gang det kommer utvekslingsstudenter til Norge. En ting er jo å lære seg spansk, engelsk eller fransk. Noe helt annet er jo å lære seg norsk. Det er vel for å oppleve en noe anderledes kultur:) Det funket fint som anonym. Hilsen Runa

    SvarSlett