onsdag 25. november 2009

Julekalender og matteprøve

Dette må bli en kort oppdatering. Jeg skal sove nå snart.

Er så sykt trøtt og sliten om dagen. SÅ jeg må sove mer tror jeg. Jeg fikk forresten tilbake matteprøven min i dag. Jeg fikk 2! Jeg ble skikkelig glad. Læreren kommenterte til og med at han syntes jeg klarte den ene oppgaven fint. haha 1 av 5. Det går fremover dette her!

Ellers har jeg bare vært hjemme og lest litt til enda en Lenguaprøve i morgen. Men det er så vanskelig. Vi har om en forfatter som heter Antonio Machado. Han er en av de mest kjente i Spania. Det står ikke engang noenting om han på Wikipedia på norsk, så han er ikke så veldig kjent utenfor spanias grenser tror jeg. Uansett.. Bare 2 dager igjen, og så er det helg!

Jeg fikk en kjempepakke i dag også. Den var fra min kjære, søte venninne Amanda. Hun har laget gavekalender til meg med norske saker og ting. Skikkelig søtt! Gleder meg til tirsdag, for da kan jeg åpne nr. En. Tusen takk for kalender Amanda! Og mens jeg er inne på kalendere kom jeg på at jeg glemte å nevne at jeg fikk flakslodd kalender i posten av både mamma og tante Kari og onkel Øivind. Tusen takk for dem også. Nå har jeg masse å glede meg til hver morgen når jeg står opp, helt frem til jul :D


2 kommentarer:

  1. Er det ikke fint at det bare går oppover nå? (for lengere ned kommer du jo ikke);)Stå på, det nytter!
    Kos mamma

    SvarSlett
  2. Haha skikkelig støttende kommentar igrunn :p "For lenger ned kommer du jo ikke" Jeg er så langt nede, at nå burde det ikke være mulig at jeg synker dypere? :p Men ja, nå begynner det å gå litt oppover, og det er deilig! klem

    SvarSlett