søndag 29. november 2009

Pugging, lesing, pugging

Hva har jeg gjort i dag? Lest til prøve selvfølgelig. Jeg føler at jeg ikke gjør annet for tida. De siste helgene har jeg lest til prøver, så det skal bli utrolig deilig etter denne uka! Da blir det Barcelona med de andre norske jentene i Spania, og hele 4 dager fri. Litt kjedelig igrunn og ha brukt 1. søndag i advendt på å lese til en prøve jeg mest sannsynlig kommer til å stryke på uansett, men det må til for at jeg skal få til noe. Så ingen vits å klage egentlig.

I dag har det faktisk regnet i Zaragoza. Det regner ikke ofte her, men nå som det er vinter regner det nå og da. Derfor har jeg holdt meg inne og drukket kakao, pugget og hørt på musikk. Jeg sto opp tidlig slik at jeg skulle få noe ut av dagen, og jeg føler at jeg faktisk har fått gjort endel. Klesskapet, lommeboka, komoden og alt er ryddet, jeg har lest masse til prøven i morgen, og ja, jeg har egentlig fått gjort ganske mye. Jeg har til og med fått slappet av masse. Jeg er klar til en helvetesuke på skolen! Unnskyld uttrykket, men det er sant. Denne uka blir det lesing ALLE dager! Men det venter en kjempegulerot nestehelg, så det er greit igrunn.

Forresten så er det en kjempestor fotballkamp i dag. Barcelona mot Madrid. Alle snakker om den. Jeg kan forestille meg at det er noe mer villt i Madrid hos Cathirne i dag. Det blir vel opptøyer om de taper, eller folkefest om de vinner. Fotball i Spania er noe for seg selv!



Tenkte jeg kunne ta med et bilde av en jeg savner VELDIG mye!


3 kommentarer:

  1. Jepp, her er det fotball ved du :D jeg har også prøver hver dag denne uke, heeeeeeeerlig! Gleder meg til lørdag :)

    SvarSlett
  2. Så søt du er :) <3
    Men det er jo sånn i mange andre land og da :p eks: Real Madrid - Barca, Liverpool - Everton, Inter - Milan, West Ham - Milwall, Rangers - Celtic osv osv. Kan jo legge med Nesodden - Fagerstrand! hehe dagens leksjon :) Jeg skulle gjerne vært der forresten! :D Hadde vært sykt fett!

    Jeg savner deg Runa <3
    Jesper (kjæresten din, hahha :p)

    SvarSlett
  3. Cathrine: Lykke til på prøvene du skal ha! Vi snakkes på lørdag :D In real life og greier!

    Jesper: Joda, men det er noe helt spessielt her. Hjemme så er det litt sånn at noen bryr seg og noen bryr seg ikke. Her er det litt sånn at ALLE vet det er kamp, og ALLE snakker om det. Jeg savner deg også Jesper <3
    Runa (kjæresten din) Den er litt oppbrukt nå :p haha

    SvarSlett