fredag 13. november 2009

Por fin, fin de semana

Det skjer ikke så fryktelig mye spennende her for tiden, det må jeg si. Er virkelig inne i det spanske hverdagsliv nå, og har faktisk vendt meg til å spise middag klokken 10 på kvelden (utrolig nok). I dag har jeg bare vært på skolen. Ikke sånn veldig spennende igrunn. Men helt ok. Da jeg kom hjem spiste vi paella (uttales Paeja) med kylling. Jeg virkelig ELSKER paella! Og middag nr 2 nå spiste vi tortilla de patata, altså potetomelett. Og jeg ELSKER tortilla de patata:D Mine to yndlingsspanskretter på samme dag. Perfekt!

Var ute og så om jeg kunne finne noen julegaver, men det er neimen ikke lett. Vet jo ikke hvor det finnes butikker utenom de store handlegatene, så jeg ender ofte opp med å virre rundt i boligområder. haha.. Men slapp av, jeg finner nok noe etter hvert. Etter mitt forsøk på å kjøpe julegaver dro jeg på treningssenteret. Dette er 3 gangen jeg er der denne uka, og har planer om å dra i morgen også. Jeg skal IKKE gå opp mer i vekt nå :p Heller ned. Og i kveld skal jeg bare ta det med ro hjemme. Legge meg litt tidlig kanskje? Og definitivt sove lenge i morgen! Skal feire bursdagen til to jenter i klassen i morgen, og jeg regner med at det blir ganske sent. Så må være opplagt! hehe :)

That was my day <3 Forresten. Por fin, fin de semana betyr : Til slutt, helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar