tirsdag 1. desember 2009

Berthas smurte lefser

I dag har alt vært mye bedre enn det var i går. Etter at jeg skrev innlegget i går sov jeg en time, gjorde litt lekser, og slappet av. Så alt ble mye bedre allerede i går. Og i dag er det jo 1.desember! Nå er det bare 23 dager igjen til jul. Hva er det som går på barnetv i Norge i år?

Da jeg sto opp i dag kom jeg på at jeg kunne åpne kalenderene mine. hehe jeg har faktisk tre. 2 flakskalendere og en pakkekalender. Jeg tror jeg har nevnt det, men jeg fikk en pakkekalender av min skjønne venninne Amanda! Den skal inneholde ting som er litt typisk norsk, så jeg får litt norsk jul her i Spania også. Og i dag fikk jeg Berthas smurte lefser. Det smakte utrolig godt! Vi pleide alltid å kjøpe dem hver gang vi gikk til Prix, noe som egentlig var ganske ofte.



Ellers har jeg bare vært på skolen i dag. Det gikk mye bedre i dag enn i går, og læreren i Fundamentos sa til og med at hun syntes jeg klarte en oppgave veldig bra. Ble ferdig før noen andre i klassen, og jeg hadde det nesten helt riktig. Så jeg får i hvertfall til noe!

Jeg har gjort en ting til i dag også. Jeg teipet sammen pappesken med alle julegavene som skal til Norge. Så nå er dem på vei. De kommer nok ikke før om noen uker enda, men det er nå så.


2 kommentarer: