tirsdag 26. januar 2010

To liv

Kort innlegg, jeg leser til prøve. Jeg sto opp i dag morges og var usannsynlig sliten, men jeg dro meg på skolen fordeom. Etter to timer klarte jeg bare ikke mer. Hele kroppen føltes som om den var gått i dvale. Har aldri opplevd noe lignenede før. Jeg satt i timen, men fikk ikke med meg noen ting, og holdt på og sovne hele tiden. Jeg fant ut at det var bedre å dra hjem og sove, enn å sove i timen. Så jeg tuslet hjem og sov til klokka 3. Etter det følte jeg meg mye mer opplagt, så jeg har lest historie siden. Og skal fortsette med det helt til jeg går å legger meg igjen. det blir naturlig nok ingen trening i dag, siden jeg har vært borte fra skolen, noe som er dumt, men jeg skal på neste, så jeg gleder meg til det.

Jeg snakket litt med Jesper i stad, og jeg fant ut at jeg bruker for mye tid i den norske verden (les Facebook, skype med venner osv), så nå skal jeg kutte ned på det. De hadde fortalt til han da han bodde i England at han hadde et "mini-Norge" inne på rommet, siden han snakket med alle venner, familie og alle hele tiden. Og det kunne være grunnen til at han ble så sliten der. To liv på en måte. Så jeg beklager, men jeg må nesten kutte ned på mitt norske liv litt. Men bloggen blir jo fortsatt oppdatert da, og jeg kommer til å sjekke innom facebook i ny og ne også, men ikke så mye som før. Over og ut.


4 kommentarer:

  1. Fint at du innser det selv Runa. Har prøvd å si at du ikke må bruke så mye tid på Skype, telefon og meldinger, men hører du på moren din, nei!!!
    God bedring og klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. Forstår deg godt på den, men der er jo bloggen fantastisk, bare det at v får vite hvordan det går med deg er jo kanonbra :)
    Så kan man heller skypes i ny og ne, dine updates er førsteprio!
    God bedring, og lykke til på prøven <3

    SvarSlett
  3. Mamma: Haha, jeg bruker jo ikke akkurat mye tid på telefon og mld. Det tar jo to sekunder. Det jeg mener er at jeg er for mye inne i hva som skjer hjemme, når jeg heller burde fokusere en hel del mer på hva som faktisk skjer i livet mitt i Spania.

    Vicco: Jeg skal fortsette å oppdatere vet du! Ja, det får heller bli litt store oppdateringer i ny og ne, enn litt hele tiden (eller mye) haha. Å sitte opp til 2 på natta og snakke med Elias, Mathilde og deg blir litt sent. Selv om det var utrolig, utrolig kos også! Takktakk <3

    SvarSlett
  4. Litt mindre skype hadde ikke vært så dumt hjemme hos oss heller. Spania-Norge er jo ikke så ille, men å skype med personer på andre siden av kloden blir litt mer utfordrende. Forstår godt at det er spennende, men men..... Bruk heller tid på de du treffer til daglig er også mitt råd. Har du spanske venner på FB så skriv mer på spansk på FB! Lykke til videre, Runa. Ble imponert da du fortalte at du forsto all teksten i den sangen, for noen blogginnlegg siden.

    SvarSlett