søndag 10. januar 2010

Nada especial

I går dro vi ikke ut før klokka var halv 12. Fordi det var så kaldt og mye vind (90km/t sa de på nyhetene) orka vi ikke møtes tidligere og så være ute lenge før barene åpner. De åpner rundt 11, men det kommer ingen dit før klokka er rundt halv 1-1. Men vi var ikke særlig lenge ute heller. Da klokka var halv 3 var jeg hjemme igjen. Noe som er veldig tidlig i Spania. Vertsmoren min lurte på om noe skjedde siden jeg var så tidlig hjemme. Haha. Og siden hun jobber på et utested i samme område der vi ofte går ut, sier hun alltid før jeg går: Og om det skjer noe, så vet du at jeg er like ved siden av, så du kan bare komme dit om det er noe. Veldig greit å vite igrunn. Vi drar aldri til det utestedet der Ana jobber, fordi de er alltid veldig strenge på legitimasjon der. Om jeg hadde vært alene hadde det ikke vært noe problem, for dørvaktene der kjenner meg igjen som "datteren" til Ana. Det er litt morsomt. Men de kan ikke slippe inn alle oss når ingen av oss er over 18 år. Så derfor går vi andre steder der de ikke er fullt så strenge.

I dag har jeg bare tuslet rundt i joggebukse og hettegenser, drukket kakao, gjort lekser og sittet på PCen. Nada especial.





Ser dere forresten hvor høy jeg er i forhold til spanjolene? Hjemme er jeg helt normal (163). Jeg er jo ikke høy her heller, men jeg er høyere enn de fleste venninnene mine. Endelig kan jeg være litt høy også. Hihi

3 kommentarer:

  1. Beklager at jeg ikke svarte på skype i sted, men lånte bort dataen min til en loca italiener. haha. og vertsfar er redd for at pirater skal hacke seg innpå nettet vårt, så han slår det av når ingen bruker det, og jeg får ikke lov til å bruke det så sent om kvelden, så nå må jeg logge av før han skal legge seg. Egentlig like greit, får da holder ikke dataen meg oppe om kveldene. Hehehe. vi får ta skypen igjen en annen dag!! Stor klem , og kos deg videre.. håper det snart går mot litt varmere tider <3

    SvarSlett
  2. Jeg synes du sa det var kaldt i Zaragoza, går du ut med så lite klær som du har på på bildet, så må du jo bare fryse. Her har det vært 17-20 minus i lange tider. Nå er det bare -12. Det var skikkelig kaldt da vi gikk på skitur langs jordene på østsiden i dag.

    SvarSlett
  3. Mariell: Vi får ta det igjen senere da vet du <3 Jeg vet ikke hvordan det blir med internett fremover, men vi får se. Stor klem <3

    Mamma: Selvfølgelig hadde jeg mer klær på meg. Det der er jo inne. Haha Jeg hadde jakke, skjerf og votter i tillegg ;)

    SvarSlett