torsdag 14. januar 2010

Jeg lever, uten internett though

kort innlegg. Er paa skolen. Jeg lever! Hun vi bor hos er kjempesuper. Eget rom OG eget klesskap som faktisk fungerer. Naa kan jeg se hva jg har av klaer ogsaa. Supert. Eneste som er dumt er at jeg ikke har nett. Men det tenkte jeg aa fikse til helga. Om jeg faar det til. Men naa maa jeg forte meg, for laereren kommer. Og det er ikke lov aa vaere inne paa andre sider. Hehe Selv om alle gjor det likevel.

Uansett, jeg har det bra, og hun vi bor hos virker helt super. Og hunden! Den en skikkelig sot!! Rusti heter den. En blandingsrase. Det ene oret staar rett opp og det andre henger ned. hih

5 kommentarer:

  1. Gøy med hun da :D
    marte <3

    SvarSlett
  2. *hund x) haha
    huff
    Marte <3

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er utrolig kos :) Jeg tror jeg skal sniktrene den litt når ingen er hjemme. Hihi, den kan ikke engang "sitt". klem <3

    SvarSlett
  4. Du Runa, du Runa, du er lik deg selv!

    SvarSlett