onsdag 13. januar 2010

Null internett!

Da har jeg vært på møte med områderepresentanten Teresa. Hun fortalte litt av hvert.

Først snakket hun om møtet hun hadde vært på med skolen, og de var veldig fornøyde med både Hannah og meg. Innsats i timen osv. Så vet var jo bra.

Og så fortalte hun at Maria Jose (nye vertsmor) bor alene i en middels stor leilighet. Vi vil få hvert vårt rom (ganske små though), og egne klesskap. Yey! Hun har også hund. Men jeg vet enda ikke hvilken rase. Ble skikkelig glad da jeg fikk vite at de har hund, for det har jeg virkelig savnet fra Norge. Selv om denne hunden selvfølgelig ikke blir det samme som å ha Singha rundt meg hele tiden. Nydelige Gordon Setteren min!

Men så til det som er den største ulempen med det nye huset. Hun har ikke internett. Ikke på egen pc engang. HJELP! Mamma, pappa, krisemøte! Vi blir nødt til å finne en løsning på dette. Jeg tror det beste vil bli mobilt bredbånd på USB-penn, men det vil jo ta litt tid og ordne det. Så etter i kveld blir det nok ingen oppdateringer på en liten stund. Dere får bare kikke innom nå og da, så finner dere jo fort ut når jeg er på nett igjen.

Forresten så er jeg veldig sikker på at kofferten min har krympet siden jeg kom hit. Jeg kom jo med en veske og en stor bag til Zaragoza. Nå har jeg en overfylt stor bag, 2 vesker, 2 sekker, og tre store pappesker. Så mamma, pappa, dere må pakke lett når dere kommer til påske, slik at dere kan ta med dere noen av vinterklærne og saker jeg ikke trenger lenger her tror jeg. Utrolig at så mye har fått plass inne på rommet vårt ikke sant?



3 kommentarer:

  1. Huff, jeg tror jeg får samme problemet når jeg skal hjem i juni! hjelp, jeg har vært i San Diego i noen dager nå, og på turen tok jeg med meg 50 punds! Noe som er like mye som jeg tok med meg i den store svarte trillekofferten jeg tok med med når jeg reiste fra gardermoen...og likevel var det tonneis med klær og ting igjen i klesskapet og rundt omkring! Well Well, jeg skal jo bytte familie om ikke så alt for lenge, så vi får nå se hvor mange bagger det blir med "Mathilde-stuff" ;) hehe!

    SvarSlett
  2. Hahaha Jeg regner med at det blir endel. Jeg har helt sinnsykt mye mer naa enn da jeg dro fra Norge. hihi

    SvarSlett
  3. Jeg hadde det samme problemet naar jeg byttet familie, med internet altsaa. Eller hun har internet, men det er bare paa hennes stasjonaere supergamle pc og jeg tror ikke hun liker veldig godt at jeg bruker det. Heh! Men det er naa i allefall plagsomt naar man er vant til aa tilgang naar som helst :P

    SvarSlett