torsdag 7. januar 2010

Supersalg!

Kort, kort innlegg i dag. Er megatrøtt, så så jeg skal gå å legge meg nå snart.

I dag har jeg vært på kjempesalg med Monse, Erika og Maria! Det er jo salg i Norge og på denne tiden, men her snakker jeg ALT på salg! Gjerne sånn 50-70%. Altså superbillig. Velsig typisk at jeg bare fant en t-skjorte da. Men egentlig så trenger jeg ingen ting og har begrenset med plass på rommet, så det var greit igrunn.

Første dag på skolen igjen gikk veldig bra. Litt trøtt i begynnelsen, men jeg klarte meg da fint. Og så er det bare i morgen igjen og så er det helg.

I morgen skal jeg fortelle dere historien om den sinnsyke, gale damen som bor over rommet til Hannah og meg. Så det er bare å følge med ;)



3 kommentarer:

  1. Det er jo nå vi skulle vært der, for å fått fyllt opp de nye skapene våre!

    SvarSlett
  2. Enig med deg, Runa. Vi var også på shopping i går, men jeg er blitt helt immun mot prisene her nede, det var liksom alle topper for 4 euro, men jeg bare: neeh..
    hadde de sagt i norge; alle topper til 35 kr, så hadde jeg jo lett hamstret mange, men sånn er det å være økonomisk spanjol :-p haha
    Konklusjon: jeg kjøpte ingenting i går.
    Ha en fin helg! Stor klem <3

    SvarSlett
  3. Mamma: Nye skap? Hvor hen da?

    Mariell: Haha ja, det er sant. Jeg er blitt skikkelig påvirket av dem. Jeg kan komme over en bukse jeg liker, men så ser jeg prisen på 30-40 euro (ca. 3-400 kroner) så tenker jeg: ÅJ! DEN var dyr! Haha
    Du også Mariell:) Stor klem <3

    SvarSlett