søndag 24. januar 2010

For en kveld!

For en kveld! I går var det virkelig morsomt ute. Utrolig hva slags folk jeg har møtt gjennom utvekslingsoppholdet mitt her i Spania. Jeg må forresten fortelle en annen morsom ting først. Basket er jo ikke en veldig populær sport i Norge, i forhold til håndball og fotball, men i Spania er det veldig stort. Så de viser basket på TV her hele tiden. Da jeg skrudde på TV´en i går, gjett hvem som dukket opp midt i en basketkamp. Jo, nemlig Tina fra Finnland, som jeg møtte på fredag. Jeg bare gapte jeg. Så det var jo litt morsomt.

Uansett.. I går dro Hannah og jeg ut for å møte Filipe og Maurice. Filipe skal jo som sagt tilbake til Brasil til uka, så det var for å si god tur hjem. Men siden dette var siste helga til Filipe kom det også andre som ville si hade til han også. Så da møtte jeg en jente fra USA og en jente fra Brasil. De skal være her helt til Juni de også, så jeg avtalte med den Amerikanske jenta at vi måtte møtes en dag. Det er så deilig å noen ganger kunne snakke engelsk. Litt senere på kvelden møtte vi også på halve US Air Force. Visste dere at de er stasjonert i Europa, nærmere bestemt Zaragoza for flytrening? Haha Det visste ikke vi heller. Men det var visst egentlig hemmelig. Ikke at det blir så hemmelig når 30 amerianere er sammen og alle guttene er skinheads. Det hjelper kanskje heller ikke så mye på hemmeligstempelet når alle gutta synes det er ufattelig kult og skryte av at de kan fly Jets. En morsom ting var jo at de hadde innetid til klokken 2 alle sammen. Da måtte vi andre le. Det er jo da spanjolene virkelig begynner utelivet. Så, selv om de skulle være store og tøffe, måtte de likevel være hjemme til klokken 2.



Hannah og meg


To jenter jeg ikke helt husker hva heter. Dette er ikke hun Amerikanske og brasilianske jeg nevnte over.


Vi bestemte oss for å ta et grimasebilde av alle =)


Hannah, vakker som alltid!


Filipe


Maurice, tysk utvekslingsstudent.


Carlos, spansk venn av Filipe. Ville ikke lage grimase, som dere sikkert ser.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar