lørdag 23. januar 2010

Opptur, opptur, opptur

Som Mariell sa: Opptur, opptur, opptur! Nå er jeg på en skikkelig oppturbølge her. Håper jeg holder meg der en stund. For et par dager siden var jeg litt deppa, så da måtte jeg bare dra meg opp litt og komme igang med noe. Så, som jeg har skrevet i de 3 siste innleggene, jeg har begynt på håndball. Endelig! I dag er jeg så støl i hele ryggen, magen og armene at jeg neste ikke klarer å puste. Og hosting, det er ikke spessielt digg. Men det er en digg følelse igrunn. Da vet jeg at jeg har trent.

I dag skal jeg lese til historieprøve på torsdag. 50 sider, utenatt, no digo nada más, I say no more, jeg sier ikke mer.

Men, jeg og Hannah skal ut senere i kveld og møte Filipe og Maurice. Filipe drar tilbake til Brasil til uka, så vi skal vel egentlig bare ut og spise noe og si god tur hjem.



Øyafestivalen i sommer <3


8 kommentarer:

  1. Så nydelig du er jenta mi <3 HVilken sang er det forresten?

    SvarSlett
  2. Du er nydelig Jesper <3 West Coast av Coconut Records ;)

    SvarSlett
  3. ahaaa, aldri hørt om :p hvor fikk du de fra? ;)

    SvarSlett
  4. heihei!
    jeg har lest bloggen din siden begynnelsen, samme med mariell sin osv. kanskje vært litt anonym selv, men jeg heter altså beate og bor også i spania i år, i Catral (alicante provinsen).
    jeg reiser med STS.
    og jeg kjente ikke/visste ikke om Mariell fra før. jeg bor i sentrum av bergen.
    og så vil jeg bare si at jeg synes du skriver en veldig fin utvekslingsblogg :)

    SvarSlett
  5. Enig med Beate om at du skriver bra! Godt at du har oppturer til aa dra deg opp fra morke, er jo ikke saa lett aa vaere glad og fornoyd hele tiden..Men du er flink til aa takle vanskeligheter virker det som! Kos deg masse videre :D

    SvarSlett
  6. Jesper: Det var faktisk Tora (tror jeg) som hadde laget en film og lagt den ut på facebook med bilder av venner, og der var den sangen, og jeg syntes den var skikkelig kul, så jeg lasta den ned ;)

    Beate: Så koslig! Ja, da har du jammen meg vært anonym, siden jeg ikke var klar over at du var her før nå. Men nå vet jeg i hvertfall at du er i samme land! Tusen takk! Det er morro å høre :)

    Hilde: Så søt du er. Tusen takk! Nei, som utvekslingselev kan man ikke forvente og bare leve hele året på en eneste oppturbølge. Noe vil man møte på før eller siden. Men det er jo det vi lærer av. Jeg hadde virkelig ikke peiling på hvordan jeg ville takle stress og vanskelige situasjoner før jeg dro. Men nå vet jeg det :) Kos deg du også Hilde <3

    SvarSlett
  7. Sykt digg at du har begynt paa haandball! Jeg vet fra egen erfaring her at det er deilig aa vaere paa et lag og gjore noe bare for aa holde seg opptatt, trene og ikke minst faa masse nye venner ! :D:D

    SvarSlett
  8. Kjempeutroligdeilig! Det hjelper godt selv om det bare er 2 ganger i uka =)

    SvarSlett