tirsdag 5. januar 2010

Lina, 20 år i dag

Gratulerer med dagen Lina! Min yndlingsstoresøster (egentlig så har jeg bare en) blir 20 år i dag! Helt utrolig å tenke på igrunn. Jeg kan virkelig ikke forestille meg at Lina ikke lenger er tenåring. Og at hun er 20 år, det høres jo helt merkelig ut. Men ja, jeg blir jo snart 18 selv, noe jeg synes er enda mer merkelig. Jeg er jo ikke 18, jeg er ikke myndig. Hm.. Men snart er jeg jo det.


Til anledningen så poster jeg et bilde av Lina som må være omtrent 18 år gammelt. Kjempesøt var du, og kjempesøt er du! Uansett, Gratulerer med dagen! Håper du får en superduper feiring.


I dag har jeg sovet lenge, igjen, og lest i teateret jeg må bli ferdig med, igjen. Etterpå skal vi dra og se på Los tres Reyes Magos, dirkete oversatt: De tre kongetrollmennene, men det er det samme som de hellige tre konger. Det skal visst være en slags parade i sentrum, så vi skal dra og se på den. I morgen har de tre kongene kommet med gaver til alle barna, så da blir det middag og pakkeåpning. Morro. Og på torsdag er det tilbake til skolen igjen. Det blir bra å begynne på skolen igjen tror jeg. Jeg gjør jo absolutt ingenting om dagen.


6 kommentarer:

  1. Tusen takk Runa! :D

    SvarSlett
  2. Gratulere med dagen Lina!!

    Uff, jeg vil absolutt ikke på skolen jeg.. :/

    SvarSlett
  3. Men du har jo hatt Mariell der noen dager, og Sofie kommer vel snart osv. Her er det bare meg og meg. Ingen ting morro og drive med :p

    SvarSlett
  4. Vasker dere rommet annen hver deg? Da må jeg si du har kommet deg! Gleder meg til du kommer hjem, her skal det bli så rent og pent!

    SvarSlett
  5. Det skal være annen hver dag, ikke deg!

    SvarSlett
  6. Haha nei, vi vasker ikke annen hver dag. Jeg vasker opp annen hver dag. Altså kopper, talerkener osv. Rommet blir nok ikke vasket så ofte, men det er alltid ryddig.

    SvarSlett