onsdag 13. januar 2010

Gratulerer med dagen Pappa!

Min kjære pappa blir da altså 50 år i dag. Tenk det. Utrolig. Han blir kanskje ikke superduperglad for at jeg publiserer hans 50års-dag slik at ALLE kan se han blir 50 år, men når sant skal sies så vet vel sikkert mange det allerede. Jeg fikk i hvertfall høre at det ble disket opp med kake og lys på Nesoddbåten i dag tidlig, så da vet vel omtrent alle sammen om det likevel.

Jeg håper du får det supert i dag, pappa! Mange, gode, store klemmer fra Runa <3
Ps. Det er et helt nytt innlegg under dette med mer info om den nye familien.


Jeg er utrolig glad i deg!

2 kommentarer:

  1. Hei igjen Runa

    Ser jeg har glemt å takke for gratulasjonen her også. Vi snakket jo på Skype, mail og SMS men denne glemte jeg.

    Mange klemmer igjen fra Pappa

    SvarSlett
  2. Haha nei, man kan vel ikke få gratulert nok når pappa´n sin blir 50 år vel? :D

    SvarSlett