torsdag 3. september 2009

En vanlig dag

Naa siter jeg paa pcen paa skolen. Derfor har jeg ikke ae, o og aa:p hehe

Fikk visst ikke blogget i gaar heller. Snakket med Jesper paa skype, noe som var veldig koslig:) han har forresten begynt paa skolen i dag, saa vil benytte anledningen til aa si lykke til Jesper! :D Det kommer til aa gaa fint ;)

I gaar var vi bare paa skolen, og etter de 4 foerste timene hadde vi om Spanish Fashion. Det var saann halvveis interessant. Mariell ble med Cathrine og meg hjem og vi chilla ved bassenget hele ettermiddagen. Og vet dere hva? Fikk et virkelig gjennombrudd i gaar altsaa! Jeg smilte til en av de spanske jentene ved bassenget, og hun smilte faktisk tilbake! Kan dere forestille dere det? Nei, ikke jeg heller:p Da ble jeg glad:) Smaa barn, smaa gleder, eller hva det heter.

I dag har vi vel forsaavet ogsaa bare vaert paa skolen. Er jo her enda da. Venter paa at de to siste timene og Spanish Gastronomy skal begynne. Det blir vel greit tenker jeg. Mulig vi skal dra ned til Sol (sentrum) og shoppe litt etter skolen. Mangler ting hele tiden. Naa trenger jeg en plastmappe og sekk. Fikk ikke kjopt sekk den dagen jeg sa jeg skulle kjope. Fant ut at den kanskje ikke avr saa finlikevel, den jeg ville ha.

Men er det noe dere vil hoere om kanskje? Hva om helst? Naa som jeg er kommet litt inn i dette, gaar det mye i det samme. Saa kanskje litt kjedelig aa lese om dagen min paa skolen hver dag? Kan fortelle en litt morsom historie fra timen da, siden jeg ikke har saa mye aa snakke om. laereren sa ett eller annet om en Bagina, og jeg kunne ikke skjonne hva det var han snakket om. Det hadde noe aa gjoere med hvordan Gypsies giftet seg, og deres tradisjoner. Men ettersom jeg ikke skjonte hva Bagina var maate jeg jo sporre. Jeg hadde helt glemt at V i begynnelsen av et ord paa spansk uttales B :p haha Flaut

Kan jo fortelle at i gaar var det faktisk litt overskyet! Nesten saa jeg tok bilde av det:p Og i dag er det omtrent samme temperatur. Bare 32 grader:p Saa i dag har jeg paa Jeans. Har savnet dem veldig. Sklir mye lettere inn i mengden her med jeans. Alle spanjoler bruker det, selv om det er syykt varmt. Men naa gaar det altsaa greit for meg a ga i jeans ogsaa.

Og Mamma: Naa har jeg faatt kopiert ut k-skjema fra laanekassen og kopiert bankkortet. maa bare finne et sted aa kjope konvolutt og frimerker. Eller et postkontor.
Pappa: Jeg trenger kontonr ditt, for jeg sender k-skjema hjem til dere.

4 kommentarer:

  1. Du må huske at det er ditt kontonr. som skal stå på K-skjemaet!

    Jeg vil gjerne høre om hvem som gjør husarbeidet i fam. hjelper dere til?
    mamma

    SvarSlett
  2. Kan du ikke ta bilde av fam. din?

    SvarSlett
  3. Så fint at du har det bra Runa :) Jeg savner deg forferdelig mye nå <3 Kan du ikke komme hit en tur da? :) Shorts Schmorts, Jeans er tingen :D

    Elsker deg <3

    SvarSlett
  4. Aha, er det mitt kontonummer som skal stå der? Trodde vi skulle sette det inn på pappas konto jeg. Var det ikke det du sa da? :p

    Skal prøve på et bilde av familien snarest mulig ;)

    Jeg skal komme en snartur i morgen elskling <3 :) hehe Jeans er helt klart tingen! :D Savner deg veldig gutten min :( Jeg elsker deg <3

    SvarSlett