mandag 21. september 2009

Zero fotos

Dette maa vaere hundrede gangen vi er ute aa leter etter skoleboker.. Mangler fortsatt matteboka! arg...

Uansett. Var paa skolen i dag, og det gikk helt greit. Skjonner mer av hva som foregaar i timen naa. Er greit aa ha (de fleste) bokene, for da kan jeg lese meg opp hjemme paa hva vi skal ha neste dag. Og da bli det jo mye enklere aa henge med paa skolen :) Vi har det ganske goy i timene ogsaa. Stort sett sitter de jo stille og horer paa hva laereren sier, men enkelte laerere tilater litt snakk, saa da har vi det goy:) I dag var det en av guttene i klassen som hadde med seg champagne (eller hvordan det skrives) paa skolen. Og midt i timen gikk den av. Jeg mener, korken paa flaska sprakk. hehe skikkelig hoyt smell, og greier:p hehe

Etter at vi provde aa finne boka jeg mangler gikk Hannah og jeg for aa se paa litt klaer. Endte opp med et skjerf og et smykke. Altsaa ikke helt det jeg var ute etter. Fant ogsaa en liten overraskelse til min kjaere soster, som kommer i posten om noen dager:)
kjopte ogsaa et Fashion-blad. Det er syyykt billig her! Tror kanskje jeg har nevnt det for, men det koster rundt 15-20 kroner! I Norge betaler vi jo rundt 70 kroner for det samme! ¡Loco!

Maa enda en gang faa unnskylde for denne dodskjedelige bloggen uten et eneste bilde paa lang tid. Med denne vertsmoren min har aldri tid til aa finne passordet til internett, saa da kan jeg ikke bruke min egen pc. jaja, til jul kommer det sikkert noen bilder.. hehe for haapentligvis litt for;)

Hilsen Runa

3 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste som er på bokjakt ! Hehe.. irriterende. Y una cosa; Jeg har byttet blogg... iPublish ville ikke mer.. så nå finner du meg på www.mariellkarlsson.blogg.no om du lurer. hehe

    SvarSlett
  2. Har du hørt med de i klassen om hvor de har kjøpt boka si?
    Er spanjolene slik, "det vi ikke får gjort i dag det gjør vi i morgen eller en annen dag, kanskje?" God tid.

    mamma

    SvarSlett
  3. Mariell: Godt vi er to! :) Da bytter jeg paa kontaktlisten min, saa andre kan finne deg gjennom min blogg. Klem <3

    Mamma: Jeg sa jo det;) De har kjopt bokene sine paa de samme stedene som jeg har kjopt dem, men de fikk boklistene lenge for de hadde begynt paa skolen. Saa jeg maa vente til de faar inn nye boker. Dessuten vet jeg ikke hvordan jeg skal klare aa sporre om hvor de kjopte mattebokene sine, OG faa forklart veien, naar jeg saavidt husker veien til skolen :p
    Spanjoler er VELDIG saann "Nei, det tar vi i morgen" Alltid god tid. klem <3

    SvarSlett