mandag 28. september 2009

2.klassinger på nesodden, les dette :D

Må bare fortelle en liten ting kjapt til alle dere som går 2.klasse på Nesodden Videregående! Har kikket litt i historiaboka og jeg har funnet noe morsomt:p

Se side 71 i boka og se på bildet. Der var jeg for 2 uker siden! :D litt gøy da jeg så det.

Også etter at dere har sett side 71, sjekk side 83. Bildet som er der har jeg faktisk sett på ordentlig. Var på museet Thyssen i Madrid. Der hang det bildet! Husker at jeg stoppet opp ved akkurat det bildet og sto å kikket en stund. Og da jeg fant samme bildet i historieboka i dag, var det liksom noe veldig kjent ved det:p Følte jeg hadde sett det for ikke så lenge siden. Og da jeg sjekket på nettet sto det at maleriet for tiden hang i museet Thyssen i Madrid. Meg og min hukomelse :)

4 kommentarer:

  1. Hahahahha, Runa !!!! Du tok jo helt av på det museet !!! :-p
    Jeg tror ikke jeg så på et eneste bilde... Takk gud for de benkene i alle rommene . Bra det kom til nytte da - at du faktisk tok deg tid til å se på alle bildene ! :-) Ha en god dag ! Hils Anniken og BT ! Besito

    SvarSlett
  2. Hei Runa! Så koselig at du har fulgt bloggen min, må innrømme at jeg har sneket litt på din og ;) Det er ganske kjipt at det ble sånn ja, men ikke noe jeg blir å grine over resten av livet hvis du skjønner. Jeg skal nok reise ut i verden igjen, bare på egen hånd neste gang :p Hadde egentlig tenkt å slette bloggen men det kan jo være litt gøy å fortsette hjemmefra så skal vurdere det :) Håper du har det bra i Spania og at året ditt blir supert :D

    SvarSlett
  3. Også glemte jeg å svare på hva jeg skal gjøre! Jeg skal starte rett på VG2 i den gamle klassen min, har fått jobben tilbake og skal ellers gjøre mest mulig ut av året hjemme. Nå setter jeg i allfall litt større pris på det som er hjemme enn jeg gjorde for 1 mnd siden!

    SvarSlett
  4. Mariell: Bare den første halve delen:p Jeg fant etter hvert ut at museet var sinnsykt stort.. Men litt gøy at jeg faktisk husket det bildet. Husker også det bilde som jeg viste til deg, om du husker:p

    Regine: Skjønner godt at du reiser hjem om det enda ikke er som du hadde håpet etter en måned. kan være vanskelig å motivere seg da til å begynne på nytt igjen hos en ny familie. Håper du får det bra hjemme igjen da! Og ja, jeg setter også veldig stor pris på alt hjemme. Det fant jeg ikke ut før jeg reiste. Og du har nok lært en hel del bare på denne måneden borte fra familien og venner. Lykke til eh..hjemme :) hehe

    SvarSlett