søndag 27. september 2009

Utelåst! :S

I går var jeg og feiret bursdagen til Alicia. Tror jeg skrev om det på bloggen i går, men husker ikke helt. Kjøpte i hvertfall en liten gave til henne, og hun ble kjempeglad! Det var bare en film som kostet rundt 80 norske kroner. Det var tydeligvis ganske mye her:p hehe

Jeg dro hjemmefra da klokka var 9. Møtte noen andre jenter fra klassen, for jeg visste ikke hvor Alicia bodde. Det var ganske lik feiring sånn som vi feiret bursdagene våre for noen år siden. Masse jenter, brus, hamburger og pizza. Men det var veldig koslig, og jeg fikk snakket endel spansk. Er bra med sånne kvelder med jentene i klassen tror jeg. Da får jeg god kjangse til å ble bedre kjent med dem. Etter at vi hadde spist var vi bare i leiligheten og hørte på musikk og snakket. Holdt på til klokka var rundt 2 på natta, før vi gikk hjemover igjen.
Da jeg kom frem til blokka mi, fant jeg ut at jeg hadde greid å glemme nøklen igjen inni leiligheten vår. Great! Ble stående i en 3 kvarter utenfor for å prøve å få tak i noen av de som lå å sov inne. Men ingen tok telefonen. Og jeg var ikke helt sikker på hvem av knappene jeg skulle ringe på:p hehe Etter 3 kvarter kom det i hvertfall noen som skulle inn samme sted som meg, så da snek jeg meg inn sammen med dem. Og da jeg kom opp til vår dør ble jeg stående og banke på og ringe på døren der også, før Hannah til slutt kom og åpnet:) Heldigvis hadde hun sittet en stund oppe for å chatte med venner. Ellers hadde jeg nok tilbragt natta i oppgangen:p

I dag har jeg egentlig ikke gjort noe særlig. Ettersom det ble så sent i går, sov jeg til klokka 11.30 i dag. Hadde akkurat rukket og vært på badet en tur før pappa ringte og lurte på om vi kunne snakke på skype. Så da snakket jeg med Mamma, pappa, Olav og til og med Singha på skype. Etter det snakket jeg en stund med Amanda. Da klokka var halv 3 fant jeg ut at jeg hadde sittet stille litt for lenge, så da tok jeg meg en spasertur til parken. Det er så ufattelig deilig å bare tusle ned dit en times tid mens jeg hører på musikk. Faller helt inn i min egen verden og trenger ikke tenke spansk eller noen ting.
Nå sitter jeg og lurer på om jeg kanskje skal lage meg en kopp capuchino og sette meg til med GossipGirl. Bare Hannah som er hjemme, så da gjør det ingenting om jeg sitter mye på Pcen. Vet faktisk ikke hvor Ana eller Adrian er. De var dratt da jeg våknet, men de er sikkert hjemme til middag i 9tida. Vi får se:p
Hilsen Runa
Dette er fra i stad da jeg satt aøene på en benk i parken og hørte på musikk. Litt ensomt kanskje, men jeg liker det!
Maria og meg hoa Alicia. Greia på bilder her i Spania er ikke å smile nei. Du skal liksom ha det "blikket". Jeg droppa den jeg :p

Maria, Alicia og meg


Og her er alle sammen.


Dette er før jeg møter de andre jentene jeg tok følge med. Kom litt tidlig, så tok likesågodt et bilde før kvelden begynte

7 kommentarer:

  1. Så bra du har det gøy da:) De ser jo snille ut de!

    Fin layout osv :D

    Stort kyss til den distre kjæresten min <3

    SvarSlett
  2. De er snille :) Takk!

    Jeg er ikke distré i det hele tatt så.. Kanskje litt, men det er du også! :p Stort kyss <3

    SvarSlett
  3. Du er sykt distÉ!! :)

    Jeg er ikke det ;)

    Jeg elsker deg for det da <3

    SvarSlett
  4. Du er distré jo :p Og selvfølgelig elsker jeg deg for det <3

    SvarSlett
  5. kuult! Eg gikk i klasse(/paralell med alle de.. var hjemme hos Alicia også =) kos deg videre

    SvarSlett
  6. hehe så gøy at vi gikk/går i samme klasse:p De samme folka, samme sted og samme familie, bare en annen norsk jente:p haha Blir gøy når du kommer, og tror Ana gleder seg veldig! Ikke rart, du bodde jo her lenge, og hun snakker veldig godt om deg:)

    SvarSlett
  7. Btw, du er verdens nydeligste <3

    SvarSlett