lørdag 26. september 2009

Små barn! Hjelp!

Jeg blir halvveis gæærn her! Nå er det to små barn som løper rundt og krangler konstant om leker. Og de gråter HELE tiden! Og en ting til.. Jeg skjønner ikke hvorfor foreldre kan være så tankeløse at de gir barna sine leker som fløyter, trommer, eller leker som lager veldig mye lyd.

Tror jeg flykter inn på rommet snart :p De er kjempesøte og snille, men det er også veldig mye lyd i dem. Noe jeg kanskje ikke er helt vant med hjemmefra er jo små barn, så her har jeg noe å venne meg til tror jeg ;)

2 kommentarer:

  1. haha, så gøy da :D Eugenia er skikkelig lillesøster nå, nesten litt for mye klenging og kosing.. men men..

    Skulle ønske du fortsatt var her <3

    SvarSlett
  2. hehe jeg kan forestille meg at hun er veldig kosete når hun først føler seg trygg på deg:p hehe

    Det hadde vært gøy å kommet nedover en tur i en av feriene. Snakket med områderepresentanten, og hun sa at det var helt greit om vi hadde lyst å reise rundt i Spania på besøk til andre, om vi fikk lov av foreldre hjemme i Norge. :D

    SvarSlett