fredag 25. september 2009

Treningssenter!

Deilig! Var et par timer alene hjemme i stad, før jeg tuslet bort på treningssenteret og holdt på i litt over en time. Fant ut at de har et stort rom der med speil, fitness-ball, matter osv. Da ble jeg glad! Om jeg får trent mye med ball + styrketrening og løping, kan jeg kanskje begynne med håndball etter jul :D Det er en skikkelig stor gullerot det! Har tenkt å komme meg på treningssenteret rundt 3 ganger i uka, og om jeg får tid, så kanskje mer. Er medlem der nå, også betaler jeg 500 i måneden. Det er ikke så ille med tanke på hva jeg ville betalt på energihuset hjemme, eller hvor mye penger som gikk med på fysioterapeut-timene etter at korsbåndet røk litt før jul i fjor. Men nå er jeg back on track dere! Har virkelig planer om å få prøvd ut håndball her i Spania etter hvert!

Her er inne i garderoben på treningssenteret. Bare et lite bevis på at jeg faktisk har vært her :) hehe snek meg til et bilde da det ikke var noen der. Turte ikke ta bilde fra selve studioet, men tviler på at det er lov uansett..

Runa er sliten etter 1 times trening

Har forresten kjøpt meg ny sekk også! Fikk jo en sekk på spåkkurset i Madrid, men det er ikke så kult å gå rundt med bevis på ryggen om at jeg ikke snakker språket :p Dessuten så var den skikkelig dårlig, så jeg kjøpte denne her. Det er forresten veldig billig her. Betalte ca 200 kroner for den :)

2 kommentarer:

  1. Så bra du er igang med treningen. Er beinet bra igjen nå? I går fikk jeg igjen for mange løpeturer - løp halvmaraton i Oslo. Dvs jeg gikk litt også!

    SvarSlett
  2. Er igang, men det er ikke bra enda. Har ikke trent noe særlig i en måned nå, og det merkes:p regner med at jeg kommer til å trene til over jul før jeg begynner så smått med håndball igjen. Heller litt for lenge enn litt for tidlig. Må oppsøke fysioterapeut før jeg tør å begynne. Vil være så sikker som mulig på at jeg ikke ryker korsbåndet igjen om jeg begynner. Da blir det nemlig ikke noe mer håndball på meg.

    Hørte det! Mamma fortalte at du skulle løpe. Må si jeg blir imponert! Hadde aldri i verden greid å løpe så langt eller så lenge! Go tante Kari :D

    SvarSlett