lørdag 19. september 2009

Savner Norge

I dag har jeg sovet lenge og hvilt meg skikkelig. Men sto opp til hodepine, rennende nese og blanke oyne. Er blitt forkjolet. Great!

Jeg sto i hvertfall opp og kledde paa meg. Saa gikk jeg for aa spise frokost. Og etter det ryddet jeg faktisk. hehe mamma, ja, jeg ryddet:p Fikk litt orden paa klesskapet mitt, vasket alt som sto paa benken paa kjokkenet (vi har ikke oppvaskmaskin) og ryddet i alle tingene mine. Da det var gjort laget jeg meg en kopp capuchino (eller hvordan det skrives) og satte meg ned med GossipGirl. Den er riktignok paa engelsk uten teksting, men engelsk fungerer som morsmaalet mitt her. Er saa lettende hver gang jeg kan slaa over paa engelsk. Endelig noe jeg faar til aa si liksom:p hehe Men for det meste snakker jeg jo selvfolgelig spansk;)

Norge er stort savnet for tiden. Savner det aa kunne snakke norsk, savner aa vaere med venner, gaa til butikken, ha det goy i kantina osv. Savner mamma og pappa. Savner Olav, som egentlig er verdens soteste lillebror:) Og savner Lina! Vi kan gjore alt sammen. Og selvfolgelig, jeg savner Jesper veldig mye<3 Men ta det med ro, det er ikke saann at jeg vil hjem. For jeg vil virkelig laere meg spansk. Og jeg var jo fullt klar over for jeg dro at noe maatte "ofres" for at det skulle skje. Og jeg er godt paa vei.

Etter at jeg hadde sett et par episoder av GossipGirl, tenkte jeg det kunne vaere deilig aa komme seg ut litt. Saa jeg tok paa meg skoa og gikk en tur til parken. Utrolig deilig aa vaere helt alene med mine egne tanker en stund. Bare gaa og lytte til musikk for meg selv:) Og naa er jeg kommet tilbake. Forresten saa synes jeg ikke det er rart at tyskere holde hoyt nivaa paa skolen og saant ass. For da jeg sto opp kl. 11 i dag satt Hannah med spanske gloser og spanske oppgaver. Og dette var ikke lekser, bare helt frvillig for aa laere seg spansk I guess. Og da jeg kom hjem fra parken, kl. 3 satt hun fortsatt med det samme. Hun er veldig flink saannsett, det skal hun ha. Jeg er ikke helt der merker jeg:p Men tenkte aa sette meg ned med spanske gloser og boka El Mundo de Sofia.

I kveld skal jeg ut med venninner. Vet ikke helt hva de har tenkt aa gjore, for det fikk jeg jo selvfolgelig ikke helt med meg, men det blir sikkert koslig:) Og naa skal Hannah og jeg ut paa egenhaand for aa prove aa finne bokene vi mangler, ettersom det ikke ser ut som noen skal hjelpe oss med det, og Ana er paa jobb. hehe, men vi fikser det sikkert;)

Klem fra Runa :)

2 kommentarer:

  1. Ja jeg savner Norge innimellom jeg og ass! Og deg selvfølgelig <3 Håper du hadde det fint i går da :)
    Kyss <3

    SvarSlett
  2. Jeg hadde det kjempefint i gaar:) Savner deg massevis <3

    Kyss <3

    SvarSlett