tirsdag 22. september 2009

Sosialt selvmord?

Har virkelig provd i dag aa faa internettet til aa fungere, men det ville bare ikke starte paa pcen min. Vi holdt paa i evigheter. Alle provde alt! Provde til og med aa logge meg paa Begoñas (naboen) sitt nett, men det funket ikke det heller. Hun kommer og hjelper meg i morgen, saa kanskje jeg faar det up and going da. Espero (haaper det) :)

Ellers motte vi omraaderepresentanten vaar i dag. Hun heter Teresa og er kjempehyggelig. Vi dro paa en bar og drakk cola, saa det var kos:) Hun sa det var kjempeviktig at vi dro ut i helger osv, saa vi ble kjent med folk, saa greia er tydeligvis aa vaere ute i helgene her. Alle opfordrer jo til det hele tiden. Hun spurte om skolen gikk greit og om vi hadde faatt noen venner osv. Veldig hyggelig dame. Og mamma/pappa: Hun sa det var veldig viktig at dere gaar til Aspect og skriver under paa noen papirer og greier i god tid for dere kommer paa besok. Rundt 1 maaned for burde holde i massevis, saa det er jo lenge til enda, men bare saa dere vet det;)

Forresten saa skal vi visst ha en kulturdag her, og Miguel (rektor. ja, er paa fornavn) vil at Jeg skal synge en Norsk sang forran hele skolen :p mhm.. Ikke f*** om jeg kommer til aa gjore det! Er du gaeren?? Synge Byssan lull og ta sosialt selvmord forran hele skolen er ikke akkurat noe jeg vurderer:p Saa tror jeg skal diskutere meg frem til aa lese et norskt dikt eller noe og kanskje lage en PowerPoint.. hehe Vi faar se hva jeg faar ordnet i morgen. Om jeg maa synge, ja da kommer jeg til aa levere sykemelding om sykdom 2 uker frem i tid:p Miguel er egentlig en utrolig flink rektor har jeg faatt inntrykk av. Han har noen fag, saa han er paa fornavn med alle elevene. Og han gaar ofte rundt i friminuttene og snakker med elever og horer om de er fornoyde med alt. Det er ikke akkurat saann det er paa Nesdodden. Halvparten av elevene hjemme tror jo at inspektroen er rektor, og naar rektor holder tale hvisker folk: Hvem er han der´a?

Ble et litt sent innlegg i dag, men jeg begynner sent paa skolen i morgen, siden laereren er syk:) Deilig!

2 kommentarer:

  1. Hei Runa

    Sliter med PC'en? Du er ikke den første. kan hende du må slå av "brannmuren" første gang. Den stopper noen ganger litt for mye. Husker ikke helt hva som ble lagt inn på din PC men var det ikke "Avast" ett eller annet. Gå inn å se om firewall'en eller brannmuren kan slås av midlertidig.
    Ellers har jeg akkurat hørt gjennom siste med "Muse", den kan anbefales. Håper alt står bra til ellers. Her oppe er jeg alene hjemme idag. Duer i Spania, Lina i Ålesund, Olav i Rondane og mamma er ute med noen fra jobben.

    Ha det bra så lenge

    Mange klemmer fra pappa

    SvarSlett
  2. Jeg fikk det til å funke til slutt:) Plutselig bare var ordnet alt seg av seg selv, så da var det greit. Har ikke hørt den siste til Muse enda, men tenker jeg laster den ned.

    Ellers er alt bra ja:) Ingen av barna hjemme på en uke, det er ikke ofte!

    klem Runa

    SvarSlett