lørdag 12. september 2009

Siste natt i Madrid!

ja, da var kofferten pakket nok en gang. Reiser klokken 11 i morgen til Zaragoza. Det er nå året mitt virkelig skal begynne! Har jo vært i Spania i tre uker alt, men det er jo nå jeg virkelig får testet ut hva jeg er god for.

Cathrine og jeg kom nesten nettopp hjem fra Leas hus. Vi hadde litt avksjed der da, selv om jeg måtte si hade til de andre jentene på t-banen i dag etter skolen. Fikk sagt hade til Lea og Guro på en ordentlig måte nå da:) Alle vi jentene har hatt det så fantastisk gøy disse tre ukene! Skulle tro vi har kjent hverandre hele livet og er på jentetur, men sannheten er jo at de fleste av oss først møttes på Gardermoen:p

Må forresten fortelle en utrolig morsom historie fra metroen. Eller, egentlig to. Da Cathrine og jeg var på vei til Lea, måtte vi bytte metro mange ganger. Og på en av stedene vi skulle bytte trengte bi billetene våre en gang til for å "klikke" oss inn gjennom portene som sperrer av to baner. Jeg hadde helt glemt dette, så jeg måtte finne frem lommeboken i all hast. Og da jeg skulle dra frem kortet, mistet jeg noen penger på gulvet og måtte jo plukke opp det igjen. Da jeg hadde kommet gjennom porten var imidlertid alle andre kommet seg på den nye metroen, så dørene lukket seg! Så der sto jeg da, med Cathrine helt forskrekket inne på det ene toget og jeg alene på utsiden :p haha Jeg tok neste metro, men da kom vi ganske sent til Lea. Det værste var nesten at mange folk sto inne på metroen å lo av meg! :p haha flaut..

Den andre morsomme tingen var på metroen hjem igjen. Guro, Cathrine og jeg satt og snakket, og plutselig kommer det en mann inn med blå leopardtights. Han var sikkert rundt 25-30 år. Og jeg vet dere, kunne jo selvfølgelig ikke la være å bryte ut i krampelatter:p haha stakar mann, men han var bare helt syyykt komisk! Vi satt og lata som vi snakka om noe morsomt, mens vi lo så vi holdt på å falle av stolene.. jaja

Ønsk meg lykke til i morgen da :D

4 kommentarer:

  1. Lykke til på turen til Zaragoza! :D Det går nok fint. Vi sees jo faktisk om bare tre uker!

    SvarSlett
  2. Savner deg allerde Runa :( har nettopp ryddet alle tingene mine på badet, og hele klesskapet mitt.. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre..

    Håper alt går fint med deg i Zaragoza! Det regner jeg med det gjør, det er jo umulig å ikke like en person som deg :)Kjempekoslig å bo sammen med deg disse ukene!

    SvarSlett
  3. Anniken:aaj! Er det saa kort til? Jeg tenkte liksom at du kom om 2-3 maaneder jeg:p haha, men tiden har gaatt fort:)

    Cathrine: Huff, du faar klare deg som best du kan:) Du kommer til aa faa det supert og mange venner naar du begynner paa skolen;) Ble ganske tomt med en gang ja, da jeg satte meg inn paa bussen og dere st utenfor. Da folte jeg meg alene da! Men har det kjempefint naa! Bortsett fra at jeg ikke faar snakket noe norsk da, men de er jo ikke poenget heller:p hehe

    Ida: Tusen takk:)<3

    SvarSlett