onsdag 16. september 2009

bok-mangel! Arg

Maa nesten skrive to innlegg i dag, for naa er jeg virkelig iritert..

I tre dager har vi gaatt rundt til alle mulige bokhandlere for aa finne bokene jeg trenger til skolen. 10 boker i alt, men ingen som har alle sammen. Finner en bok her og en bok der. Vi gikk ut i dag igjen, denne gangen med Hector (faren til Adrian), for aa finne bokene mine. Vi kom til en bokhandel der det var milelang ko bare for aa komme inn i butikken! Tror vi sto og venta i 3 kvarter. Endelig inne maatte vi vente i enda en ko for aa finne de bokene jeg skulle ha. Og da jeg til slutt kom til kassa, hadde de bare to av bokene jeg trengte. Saa etter tre dager paa bokshopping mangler jeg fortsatt 2 boker. Og det er atpaatil de bokene jeg trenger mest. Men saann er det. Tror alle gaar for aa kjope boker samtidig her, for de har ingen igjen noen steder.

6 kommentarer:

  1. Håper de får de inn igjen, at de ikke er utsolgte for godt!
    Hvor har de andre i klassen fått tak i bøkene sine?

    klem mamma

    SvarSlett
  2. Uffda !! Jeg har ikke begynt å se etter bøker engang (første skoledag starter om en time) håper ikke det er like vanskelig å få tak i bøker her. Ellers er jeg innom bloggen din hver dag! spennende å følge med !! Bra du trives !!

    SvarSlett
  3. Sånn var det i fjor også, så det er bare å smøre seg med tålmodighet :P Alltid drittlang kø og de har aldri bøkene :P

    SvarSlett
  4. Så bra du er igang i Z. Veldig gøy å følge bloggen din - er ofte innom. Du skriver jo ikke lite!

    SvarSlett
  5. Mamma: De faar jo bokene inn igjen, det er bare at jeg er for snt ute til forste omgang. Spanjolene har kjopt bokene paa de samme stedene som meg, det er bare at de hadde boklistene for de begynte paa skolen ;) <3

    Mariell: De andre elevene har sikkert kjopt bokene sine allerede. Du faar bare prove aa kjope dem saa fort som mulig ;) Saa koslig at du leser bloggen min hver dag! :D klem <3

    Anniken: Nei, det forstaar jeg naa;) maa vel bare vente aa se, og dele bok med de andre i klassen i mellomtiden.

    Tante Kari: Jeg kan godt skrive mindre om du vil ;) hehe neida. Jeg har saa masse og fortelle, og bloggen er jo nesten det eneste stedet jeg faar skrevet litt norsk, saa da blir det gjerne litt mye. Ellers stotrer jeg meg frem paa spansk resten av tida :p

    SvarSlett
  6. Bare skriv masse. Jeg er kjempeimponert hvordan du takler overgangen fra det trygge og kjente hjemme i Norge til "klare seg selv i Spania".

    SvarSlett