lørdag 26. september 2009

Ny header og nytt utseende

Ny header, eller en header bare:p Hittil har jeg jo faktisk ikke hatt header i det hele tatt. Har liksom aldri giddet å sette meg ned for å lage en, men nå hadde jeg litt tid til overs, så da smalt jeg sammen en driiitkjapt. Det synes kanskje, så om det er noen andre som leser bloggen, og synes headeren kanskje er litt skrall, så er det bare å lage en til meg :D Mine paintskills kan lett overgåes for å si det sånn. Forandret litt på utseende på bloggen og farger, mens jeg var igang.
Er forresten klar over at headeren ikke har så veldig mye med Spania å gjøre, men jeg fant ingen ting å bruke, så tok likesågodt noen fine bilder jeg hadde liggende på pcen. På det ene bildet er det meg, Ina og Amanda, og på det andre bildet er det Jesper og meg.

Hva synes dere?

2 kommentarer:

  1. Ja det er fine bilder, men du burde finne noen med litt mer spansk tilsnitt! mamma

    SvarSlett
  2. Jeg vet, men så du ikke hva jeg skrev:p Jeg fant ingen bilder på pc som passet noe særlig. Så jeg bare tok noen nå. Håper på at noen kanskje kan lage en ny en til meg :)

    SvarSlett