mandag 28. september 2009

Pakker, anyone??

Great.. Hannah fikk nettopp en Mega-pakke fra moren sin nå. Og Hannah spurte for noen dager siden om jeg ikke hadde fått noe fra Norge enda? Jeg hadde jo tross alt vært her i over en måned.. Bare sånn til informasjon så har ikke jeg fått noen pakke fra Norge enda. Har ikke en gang fått et kort. Er jeg helt glemt?

Adressen min i Spania er:

Ana Lainez Diago
Avnd. Anselmo Clavé, 29-35
bloque 13, 8*Dcha
50 004 Zaragoza.

Øverst på ønskelisten står firkløversjokolade, kort/brev, pondus, brunost og salte sild.
Ettersom det ikke fungerte å hinte om at jeg ønsket pakker i posten er da dette en direkte oppfordring til familien (men også venner, om de skulle få lyst til å sende noe) om å sende meg noe som helst i posten.

Mange klemmer fra Runa <3

3 kommentarer:

  1. Er det ikke 8* DCHA? Du bor jo i 8.etasje :P Gjorde i hvert fall eg..

    SvarSlett
  2. Hahaha, bra du passer på, Nikki :-p

    SvarSlett
  3. Hm.. Det høres mer logisk ut jo :p Må spørra Ana om det tror jeg. Hannah her sa at den adressen hun hadde var riktig.. Arg

    SvarSlett