fredag 4. september 2009

Thank God its Fredag :D

Heisann alle sammen! Da var det tid for oppdatering av bloggen igjen:) Slutter tidlig på fredager! Det er deilig.

Tror jeg har endevendt hele rommet her på leting etter neglfilen min, men den er helt sporløst forsvunnet! Blir så frustrest når jeg ikke finner tingene mine med en gang..

Vi norske jentene har tenkt oss ut i kveld for å se på livet i Madrid mens vi kan. Vi drar jo til forskjellige byer neste fredag, så tenkte å utnytte kjangsen litt. Men slapp av, vi skal være forsiktige. Vertsforeldre har gitt oss klare instrukser på hvor det ikke er lurt å gå osv. Drar ut sånn rundt halv 8 tenker jeg, også skal vi spise tapas på en restaurant nede i sentrum. Sier nede, for vi bor helt nord i utkanten av Madrid. Det er her alle de nye blokkene og leilighetene ligger.

I morgen tidlig skal vi til en by som Segovia. Der skal vi rundt og se på byen, høre på guider snakke og spise is. Det blir sikkert greit. Håper bare ikke det blir altfor varmt, for da er det så utrolig slitsomt å være ute. Vet ikke om jeg rekker og blogge noe mer, før i morgen kveld. Mulig jeg kan skrive etterpå hvordan kvelden utartet seg, men det kan jeg nok ikke love ;)

Me prekast :D

3 kommentarer:

  1. Ja, husk å vær forsiktige og gå alltid flere sammen. Pass på så du ikke blir lurt, du ser ikke ut som en spanjol akkurat!

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner ikke hvorfor kommentarende mine bare blir godtatt som anonyme og ikke med mailadr. Nettadresse innehoder ugyldige tegn, kommer opp hver gang jeg prøver, merkelig! mamma

    SvarSlett
  3. Vi var veldig forsiktige. Er fullt klar over at jeg ikke ser spansk ut. Det har vertsfaren min sagt mange ganger :p

    Vet ikke hvorfor du kommer opp som anonym, men det gjør jo egentlig ingen ting, så lenge du skriver at det er fra deg.

    SvarSlett