fredag 2. oktober 2009

Væremåten til Holst, stemmen til Peter, utseende til Einar og latteren til HJ

Må bare fortelle noe morsomt som jeg har gått å tenkt at jeg skal skrive på bloggen i et par dager nå. Vi har endel folk på skolen her som faktisk ligner veldig mye på noen av dere folka hjemme! En jente i klassen er helt utrolig lik Elisabeth Holst feks. Bare en spansk verson, så hun har mørkt hår og mørke øyne. Men det er bare måten hun er på som er så likt deg Elisabeth! Også er det en gutt som er heeeelt lik Einar Sandaas! Første gang jeg så han, så bare: Whaaaat?? Einar! Hva gjør du her??
Det er en gutt som ler helt likt på akkurat samme måte som H-J, og en annen som har helt lik stemme som Peter. Ble stående å måpe i gangen da begge kom gående og han ene hadde lættis på samme måte som Hj, mens han andre sa et eller annet morsomt på spansk med stemmen til Peter:p Conspiracy..

3 kommentarer:

  1. Delte du litt av sjokoladen med Hannha? mamma

    SvarSlett
  2. Haha, no way? Fett, hvordan da liksom? Håper du liker spionen min i Spania ;) haha!

    SvarSlett
  3. Mamma: Ja, selvfølgelig ;)

    Elisabeth: jeg vet ikke, hun ligner for det første litt på utseende, men så er hun bare så lik deg. Kan plutselig begynne å krangle høylytt med læreren i timen osv:p Akkurat som deg ;) Men jeg må si at jeg synes du har vesentlig bedre klesstil. hehe

    SvarSlett