søndag 18. oktober 2009

Tivoli og sirkus!

Det ble visst ikke så mye lekselesing på meg likevel. Rett etter at jeg hadde skrevet innlegget i sted, så kommer Ana hjem og sier vi først skal spise ute og så på sirkus (av alle ting). hehe Så da ble det sirkus isteden. Veldig koslig selv om jeg egentlig ikke er noe sørlig fan av sirkus. De hadde masse elefanter, en hvit tiger (sibirsk tiger, som jeg tror er utrydningstruet), vanlig tiger, løver, hester og hunder. Greit nok med hest og hund, men jeg synes det blit for drøyt med tiger, løve og elefant. Skulle ikke vært lov til å ha dyr på sirkus i det hele tatt. Litt anderledes opplegg også. De hadde folk som var høyt oppe uner taket i tau og ringer osv, og de var ikke sikret i det hele tatt. Eller, etter at de hadde vært der oppe en stund så var det en av de nede på bakken som la en luftmadrass under. Slike som vi pleide å bruke når vi spillte håndballcup. Dobbelseng-luftmadrass liksom. Men tviler heller sterkt på at de ville landet sikkert på den om de hadde fallt ned.

Heldigvis gikk alt bra :) Hannah og jeg prøvde en karusell-greie etterpå. En sånn stor slynge som kaster deg opp og ned. Så da fikk jeg sett Zaragoza opp/ned i dag også;) Hector (faren til Adrian) sa vi bare måtte prøve den. Han hadde visst gjort det en gang og han hadde syntes det var dødsfett. Og det var det jo også :D

Tar tidlig kvelden i dag jeg. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar