tirsdag 20. oktober 2009

Dagene bare flyr avsted!

Nok en dag er nesten over og jeg sitter i senga og skriver et innlegg. Dagene går så utrolig fort! Og døgnet har virkelig ikke nok timer her. Føler jeg hadde mye mer tid i Norge. Kunne sette meg ned og se på tv, gå en tur med Singha, gjøre litt lekser og stikke på håndballtrening, for å så være litt med Jesper før jeg tok kvelden. Men her er det ikke tid til noen ting. Kom hjem fra skolen og spiste comer. Så sov jeg to timer fordi jeg var så ufattelig trøtt. Etter det gikk jeg på treningssenteret og nå sitter jeg her. Skal spise Cenar snart. Har så utrolig mange ting jeg egentlig burde gjort og vil gjøre. Har lyst til å se på Gossip Girl, pugge spanske gloser (ja, jeg har lyst til det, for jeg trenger det virkelig), snakke med familien, snakke med folk på skype, lese norske nyheter. Men jeg rekker ingenting av det. Må begrense Gossip Girl til helgene for ellers får jeg virkelig ikke gjort noen ting. hehe Og da er det ekstra godt og sette seg godt til rette lørdagsmorgen med en kopp capuchino og Gossip Girl i noen timer:) Gleder meg allerede!

Burde vel egentlig sittet å gjort matte for harde livet nå. Og jeg har faktisk sittet i både går og i dag, men kanskje ikke for harde livet. Men til sammenligning med hvor mye matte jeg gjorde i Norge, så har jeg faktisk studert ganske så bra her. Men en kan alltids bli bedre:p Vi får se hvordan det går.

Må sette kameraet mitt på lading i natt, så kommer det litt bilder i morgen. Dødskjedelig å lese blogger uten bilder, jeg vet det. Skal bli flinkere.

Un beso, Runa :)

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Kan du ikke ta noen bilder fra utsiden av der du bor, parken, skolen og ellers i byen? Sender pakke i morgen. klem mamma

    SvarSlett
  2. Hei Runa

    Regner med du har alt under kontroll med matten ! lykke til med prøven. Er hjemme i morgen hvis assistanse trengs

    Klem fra pappa

    SvarSlett
  3. Mamma: Joda, jeg kan ta noen bilder litt rundt omkring ;) Er ikke så veldig mye å se på, men det er kanskje fordi jeg ser det hver eneste dag. Dere aner jo ikke hvordan det ser ut her. klem

    Pappa: Alt og alt :p Jeg skjønner hva det er man skal gjøre, og jeg kan reglene for hva som er lov og ikke lov. Det som er vanskelig er jo å gjøre det riktig, i riktig rekkefølge osv. Jeg trenger egentlig bare å øve. Men jeg ringer om jeg lurer på noe ;) klem

    SvarSlett